friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

duminică, 10 octombrie 2010

Departe

 sunt departe,dar oare cat de departe...oare e suficient cat sa fiu uitata?oare e suficient cat sa fiu lasata in pace?
sau e doar un moment in care nu mai stiu eu de nimeni insa eu inka exist in mintea si cuvintele lor?
putine persoane ma asteapta cu drag...dar nu stiu cata sinceritate exista in ele...
  mi-e dor...de locul nostru...de infantilitatea cu care tratam viata...de serile in care cantam desi fugeau si tzantzarii...de cele in care priveam stelele cazatoare asteptand sa ni se implineasca dorintele...de zilele in care mergeam la locul unde am ras si am plans...de serile in care radeam isteric si ne prosteam...de lacrimile varsate pricinuite de cuvintele rostite...de imbratisarile venite la momentul potrivit...de melodia data pe repeate de aman2...mi-e dor de noi.

tie nu iti e dor?daca iti este spune-mi...ce anume iti lipseste...TE IUBESC!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu