friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

luni, 11 octombrie 2010

Prietenie adevarata

Am fost si suntem cele mai bune prietene.....ma gandesc cu nostalgie la toate clipele petrecute impreuna.....
la scoala eram tot timpul impreuna.........

fiind colege de banca......
cea mai mare parte a timpului o petreceam impreuna......acum distanta ne desparte:(:((......intre noi sunt mii de km distanta....:(=((.....dar shi asha continuam sa fim cele mai bune prietene!
Ne-am maturizat impreuna.....shtim totul una de cealalta....ne uneshte acest sentiment de prietenie.....ii multumesc din tot sufletul lui D-zeu ca mi te-a dat.....:X
Prietenia noastra inseamna mult prea mult.................iti sunt recunoscatoare pentru faptul ca mi-ai fost mereu aproape.....niciodata nu ai stat cu mainile incrucisate atunci cand am trecut prin momente grele......mi-ai dat curaj sa merg inainte...............alaturi de tn am trecut mai ushor peste toate momentele grele din viatza mea......tu mi-ai dat putere sa merg inainte......in tine am gasit o prietena adevarata......o sora....un inger pazitor......:"X:X:X:x
                                                                             TE IUBESC ENORM DE MULT MY PRINCESS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu