friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

vineri, 3 februarie 2012

Durerea nu dispare!

Statea pe pod si se uita la luna care se oglindea in apa raului. 
- De ce nu pleci? l-am intrebat.
S-a intors si m-a privit, dupa care a intrebat:
- Tu...ma poti vedea? 
- Da...sunt medium.
Si-a intors privirea si a continuat sa priveasca apa.
- De ce esti atat de trista?
- Sa spunem ca viata m-a lovit prea tare. 
M-am dus langa el pe pod si priveam si eu apa care sclipea. 
- Dar tu, care este povestea ta?
- Iubirea vietii mele m-a inselat...nu am m-ai rezistat durerii, asa ca m-am spanzurat.
- Si, a functionat? 
- Nu mai simt durerea fizica, dar sufletul ma doare de 2 ori mai tare acum....si mi-am dat seama ca plecarea mea i-a deschis ei si amantului ei poarta. Dar acum regret, se pare ca moartea nu a putut sterge durerea din sufletul meu....din contra a dublat-o!


Nu uita...durerea se vindeca odata cu trecerea timpului. Nu forta lucrurile, timpul v-a vindeca ranile sufletului asa cum le vindeca si pe cele fizice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu