friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

o...O...o

O exclamatie in surdina.
O privire fara vina.
O strofa fara rima.
Un inceput de sfarsit , incheiat cu stima.

Orice om, are un loc aparte unde isi poate aduna gandurile. Al meu este in voi…acolo ma regasesc.
Prietenia este ca relatia dintre mana si ochi. Cand mana se raneste, ochii plang. Si cand ochii plang, mana le sterge lacrimile.
Far, near ... you are dear, Young,old ... you are gold, The best friend ... stays for end ... I Love You
???~[:X]La raw sh la bne:x..Mereu cu tine???~[:X]
O YUBESK :
Pentru ca am vazut'o nemachiata , in pijama , dimineatsa cand se trezea , cand plangea , cand zambea , cand mancaa . ptr ca impreuna am plans , am ras ,
 am fost complice , eram una ptr alta ,ptr ca ne'am certat , ne'am impacat , ne'am injurat , ne'am spus lucruri prea frumoase , ptr ca am impartsit pana
si ultimul leu .pentru ca era o perioada in care eram doar eu si ea .pentru ca sunt momente de neuitat si ptr ca chiar daca nu avem aceesi mama ,
avem acelasi sange . pentru ca e pprea importanta ptr mine si pentru ca pur si simpu o iubesc . ! ptr ea mi'as da si viatsa !! :x..

Parerea mea e ca oricum ai fi,orice parere ar avea altii despre tine ,meriti sa fii iubita la maxim.Te iubesc

*****TU SEI IL MIO ****PARADISO*****
***** TU SEI IL MIO ****INFERNO*****

PRINTZESELE MELE...DE CE? SIMPLU ...PENTRU K SUNT ELE...ALE MELE

OAK SI BOSHKO
ADE:[YULYA]:
.....Bellissima creazione....solo tu ...riesci a dare emozioni uniche!
un bacio grande

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu