friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

luni, 6 septembrie 2010

Amintiri...Take a moment…to remember.

clasa a XI-a :)) cand s-au unit cele doua clase...mai tii minte? In clasa in care se stransasera toate "prietenele noastre"=)) . Mi-e dor de scoala si de nebuniile noastre,de rasul isteric din banca de la mijloc,de certurile profilor sa nu mai facem poze in ore :D. De bancurile profului de mate=)) , cele mai tari...

Uite si banka noastra,intotdeauna dezordonata. ce ne mai certau femeile de servici:)) dar nu ne puteam abtine sa nu ne batem k culori si sa facem makr putina dezordine colorata:D ...
amintiri, şi străclucirea din ale tale priviri...
pentru toate clipele, am să dau ceasul inapoi. !
şi pentru mine, pentru noi .
am să intorc norii pe cer ; am să rup din soare .
şi da, am să fug după aceea . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu