friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 4 septembrie 2010

te doare...

chiar`daca  noi doi ne intalnim`
....impreuna nu putem sa fim`
ne putem vorbii`ne putem privii`
dar constienti vom fi`
ca nu mai suntem doar doi copii!....

ne sorbim din priviri`
..STIU...?!...numai a ta vreau sa fiu`
TU al meu,si eu a TA
spune DA`
si voi accepta`..
caci suferinta o voi alunga`
Asculta-ti inima`
si vei Ceda!

Obsesia mea esti,TU`
dar imi ranesti sufletul`
"NOAPTE DE VIS"va fi cantecul`
ascultandu-l la capatul celalalt al nucului!

`acum ai obligatii`
nu mai vrei alte relatii`
`sper sa nu regreti candva`
ca ai ramas alaturi de ea!

`sunt depedenta de tine`
nu ma pot abtine'
``vreau doar sa fii cu mine`
`nimic sa nu ne schimbe'
sa ramai mereu asa,as vrea
si sa stiu ca nu te impart cu altcineva!:x
`cand ai plecat la ea`
nu ti-a pasat de starea mea`
ai ales deja pe altcineva`
de ce te mai intorci'?Ramai la ea`!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu