friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

vineri, 3 septembrie 2010

noi doua

 O sa-ti fie dor de petrecerile interminabile cu prietenii.O sa-ti fie dor de prietenul pe care nu o sa il mai vezi pana in Iarna.:((
De ce trebuie ca unele lucruri sa fie asa complicate? De ce sunt eu asa confuza? Stiu ce vreau, dar totusi pare imposibil. Ratiune...Sentiment...Poate sunt acoperita de o fasie de vise care ma face sa nu imi dau seama.Am vrut de multe ori sa-ti vorbesc, sa-ti spun adevarul, dar am ezitat.
De ce pot sa dau sfaturi altora si ma incurc tocmai eu?:-<
Nu iti e dor sa stai pana seara tarziu cantand/dansand/fumand sau nu ti-e dor sa bei o bere cu prietenii?Unde pleaca caldura?Unde pleaca distractia?Unde pleaca iubirile de-o vara?Sa fim sinceri o sa iti lipseasca tot,o sa iti lipseasca toate momentele grele si toate momentele frumoase.Nici nu s-a terminat si deja vrei sa fie vara din nou.
 Imi va fi dor
                  Imi va fi rece
            Dar timpul nu va vindeca
      Doar va trece....:((

povestile...sursa viselor...problema este ca povestile k zane nu se adeveresc...se pare ca cele care se adeversc de fiecare data sunt cosmarurile...

and nobody will understand this:) just me:)
Si ce ma face sa nu cedez?! E gandul ca sufletul meu nu e singur.
Nu SunTh - PERFECTHA - ! - - > ? < -- Dar De Ce M`As ScHimBa DaCa PrIeTeNiI Mei Ma IubEsc Si Asa ? ! \”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu