friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 10 noiembrie 2010

mi-e dor

As vrea sa fi aici......nici nu shtii cat imi lipseshti......mi-e dor de tine si de toate noptile in care stateam de poveshti pana dimineatza........imi e atat de dor de noptile in care ma strangeai in brate...imi shtergeai lacrimile shi imi sp ca trebuie sa fiu tare....k tre's mergem inainte....am atata nevoie de sfaturile tale....de glumele care intotdeauna ma bine dispuneau atunci cand erm sup.....tu ai fost singura persoana care ma facea sa zambesc...
mi-e dor.......mi-e dor de tine......mi-e dor de tot..............ash face orice sa fi acum langa mine....imi lipseshti  mult de tot....se spune ca timpul le vindeca p toate.....dar nu e shi cazul meu.....cu cat trece timpul......cu atat iti simt lipsa din ce in ce mai mult.....acum ai plecat....
mi'au ramas decat pozele in care eram impreauna shi eram fericite....
                              in schimb cand ai plecat ai lasat in urma ta.....numai lacrimi....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu