friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

marți, 10 ianuarie 2012

nothing about nothing...




privesc in gol spre fereastra si imi amintesc  de toate lucrurile frumoase trecute ...e deja tarziu dar eu ma pun sa scriu...e greu sa ma exprim...pentru k atunci cand vrei sa vorbesti liber este nevoie de curaj.mi-e dor de copilarie,de momentele in care puteam spune orice fara ca nimeni sa se supere pe mine ci sa zambeasca....de ce...timpul trece si lasa urme adanci...de ce nu am stiut de la inceput ce va urma ca sa imi pregatesc armura ...lumea se poarta de parca am fi intr-un razboi ...un razboi al sentimentelor...ne ranim unii pe altii fara macar sa avem un motiv...oare unde va duce...ne vom transforma in vampiri...de ce spun vampiri?pentru k ei sunt considerati reci si fara suflet...exact asa km suntem noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu