friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

joi, 19 ianuarie 2012

1 minut

57,58,59,60. Inca un minut in care imi amintesc cat de absurda e viata mea fara tine. 7,8,9,10...Un minut pe care as putea sa il umplu de cuvinte frumoase soptite la urechea ta, sa te gadil pe gat, de priviri care sa spuna "tu, tu si tu, si doar tu", de imbratisari care nu se termina niciodata...38,39,40,41...o suta de mii de locuri in care mi-ar place sa ma tii de mana, toate pozele in care zambim pentru ca suntem tu si eu si nimeni in plus, nu mai trebuie nimeni...58,59,60. Inca un minut care ia imaginea ta din memoria mea, fara mila, ca si cum ma omoara la fiecare tic-tac al ceasului, care ne raceste din ce in ce mai rau, care transforma bucuria de a te iubi in tristetea de a-mi fi dor de tine...20, 21, 22, 23...La fiecare 2 secunde o lacrima se ineaca in buzele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu