friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

duminică, 29 ianuarie 2012

Somn paradoxal

Ascultam piese gen chill out si Buddha bar ce imi rascoleau emotia unui somn lent cu parfum de dragoste si liniste. Simt pace, pustiu si lejeritate. Devin inoportuna cu o stare de incoerenta abrupta, gandidu-ma la sentimente. Ma sperii de mine, de dezastrul sufletesc care ma reprezinta. Ma ucide aceasta stare, acest spirit de ignoranta totala si insensibilitate fata de iubire. Nu mai simt nimic?.. Pasesc, fug, alerg. Ma simt imuna si ma sperii numai ce simt o oarecare urma de sensibilitate.

Nu mai visez noptile, nu mai imi amintesc visele traite in fractiuni de secunde ori simtite in inconstient. Nu mai aspir la ireal, imaginar si visator. Simt gust de cafea tare fara urma de miere, si respir aer de tigara uda. Ma simt precum un cosmar devenit la realitate ce nu mai stie sa iubeasca.  E crud sa cred ca iubirea e doar un vis urat pentru mine, care te trezeste in lacrimi. E doar nimic!

Sa risc sa pierd ? Psihicul, gandirea, mentalitatea sunt reale, sentimentele sunt fictiuni.  Sa mai vorbesc de dragoste, cand nici nu stii daca o simti? Am devenit propriul demon, si propria-mi frica. Nu doresc sa fac rau, nici eu nu vreau raul pentru mine. Nu sunt atat de insensibila, sa spun asta. Nu cer dragoste parinteasca, si nu vorbesc despre dragostea dintre frate – sora, ruda sau sentemintele unei prietenii. Le am, le ador!.. Vreau o altfel de dragoste, o altfel de iubire! Asta caut, sperand ca va aparea singura!

Uof!!! Din nou alarma enervanta m-a trezit! Ce stupid vis! E doar gandul real!

 

 

 

 

 

                                                                                                 by:Delilah

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu