friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

joi, 19 ianuarie 2012

:)

Ea este Sara...o adolescenta de 16 ani care se intelege mai bine cu baietii decat cu fetele , si care nu este "fitoasa". Intr-o zi a mers in parc impreuna cu iubitul ei , Max.
-Si ce mai zici Max?
-Ce sa zic, ma cam plictisesc...
-Adica io te plictisesc , asta vroiai sa zici nu ?
-Nu , n-am zis asta.
-Bai hai , daca te-ai plictisit de mn spune-mi ca ne despartim .
-Sara , tu nu ma mai iubesti de spui asta ?
-Nu ma`, da` cred ca e exact invers...in ultima vreme abia iesi cu mine..
-Si asta inseamna ca m-am plictisit de tine ? Poate am si eu problemele mele personale. :-j
-Ha , probleme ? Si mie de ce nu imi spui de problemele astea ? Vezi , esti prea secretos . Ne despartim!
Si Sara a plecat si l-a lasat cu ochii in soare.Ea defapt vroia sa se desparta de Max pentru ca se indragostise de Marcus...aaa...nu v-am povestit despre Marcus..ei bine el este vecinul Sarei si cel mai bun prieten al ei . Se pare ca Sara il place de mai mult timp .

In acea seara in care s-a despartit de Max , Sara a intrat pe mess si Marcus era online : 


Sara intra pe Marcus :
-Heii ce faci ? :*:*
-Heii , bn tu ?? :*:*
-Sunt happy ! ^.^
-O da...cumde?:>
-Pai mam despartit de Max:X
-Si asta e motiv sa fi happy? :-??
-Pfff Marc` , ce tont esti :))
-Pai de ce spui ca sunt tont ?
-Tu nu ti`ai dat seama ca eu te plac ? :">
-:"> stii si eu te plac mult :">
-Decii nu vrei sa fim impreuna ?
-Ba da...dar ce facem cu Max?Stii , el te iubeste..
-Lasal ma pe Max , eu nu il mai iubesc...va trebui sa inteleaga..
-Okay...atunci suntem impreuna ?
-Daa!:X:X
-Te iubesc ♥
-Sii eu :*:*
A doua zi la scoala , toata lumea se intreba de ce Sara nu e cu Max . Sara s-a intalnit cu prietena ei , Lory :
-Ce faci Sara ?
-Bine Lory>:D<ghici ce?
-Ce?
-Sunt impreuna cu Marcus .
-Ceeee???! Cum sa fii impreuna cu ala ? Cred ca vomit .
-Da ce are ?
-Cum ce are ?E...e urat .
-Da mie imi place .
-Mda bine...eu plec pa!
-Pa .  


 

 Lory si Sara s`au certat....in urmatoarea pauza Lory a surprins o conversatie dintre Marcus si Paul , un prieten de al lui :
-Ce faci ma ?
-Bine ma uite pe aici ...nah ai facut rost de marfa ?
-Nu ma ca astia is greu de convins...
-Baaa da mie imi trebuie drogurile maine..stii ca vreau sa le vand si chiar am nevoie de bani.
-Bine ma hai ca mai vorbesc eu cu ala.
Lory auzind toate astea s-a dus la Sara sa ii spuna care este adevarata fata a iubitului sau :
-Sara ,Sara trebuie sa te desparti de Marcus si sa te impaci cu Max!
-Ma lasi ? Ce , il placi pe Marcus de spui asta ? Dute ma de aici .
-Nu , Sara ,dar ascultama , am auzit o conversatie intre Marcus si Paul
-Ha ,deci asculti si pe la usi....ia uimestema , ce puteai auzi ?
-Vorbeau despre droguri!Sara , Marcus e traficant !
-Haahahhaa , ma faci sa rad :)) dute de aici tu , alta minciuna mai credibila nu ai putut gasi ? Mai lasa`ma :)) Pa!
-Bine Sara , sa nu spui ca nu te-am avertizat.
Si Sara a plecat....si`a adus aminte ca are parola lui Marcus de la mess , si s`a hotarat sa se uite prin conversatii.A ajuns acasa si a intrat pe mess ...acolo a vazut ca tot ce a spus Lory era adevarat. Nu a putut sa creada 

 A doua zi la scoala Sara a mers la Lory :
-Ce mai vrei Sara ?
-Nu vreau sa ne mai certam...Lory aveai dreptate :((
-Vezi Sara ?Ti-am spus eu
-Stiu...ma ierti ? :o3
-Da! :)
-Esti extra mega super bunaa !! Doar esti prietena mea cea mai buna >:D<
-Prietena ta cea mai buna ? Tu imi spuneai ca Marcus este prietenul tau cel mai bun...
-Lasal pe Marcus ... acum tu esti prietena mea cea mai buna :*
->:D< ce zici mergem la mine ? :>
-Da! :D
-Okay , mergem dupa ore.
Si au mers...pe drum s-au intalnit cu Marcus :
-Heii Sara , ce faci ?
-Lasama Marcus :)
-Da ce ai?
-Cum ce am ? De ce nu mi-ai spus ca ...ca vinzi droguri ? :|
-Cine ti-a spus asta ?
-Am aflat eu singura.
-Dar e o minciuna!
-Aaa..deci conversatia aia de pe mess nu e adevarata...cred ca am citit eu gresit...probabil vinzi acadele..
-Cee?Deci tu te uiti la conversatiile mele ?
-Da , probleme ?
-M`ai dezamagit ...
-Si tu pe mine! Haide Lory , sa plecam si sa il lasam sa isi vada de drogurile lui , poate vrea sa ne drogheze. :-j
Si ele au plecat . Au ajuns acasa la Lory. Acolo , Lory i-a spus Sarei ca il place pe Max..
-Sara ?
-Da Lory .
-Mie imi cam place de Max...
-Wow , tare....atunci combinativa:X
-Da...dar el te iubeste pe tine..
-Ei , lasa asta...daca vrei vorbesc eu cu el , ce zici?
-Ai face asta pt mine ?
-Normal .

 In acea seara Sara a intrat pe mess...era si Max online :
-Buna Max , cf?
-Bn .
-Auzi ? Stiai ca la Lory ii place de tn ? :)
-Ce?
-Da .... te place..
-Asta e o veste buna...chiar acum vorbesc cu ea .
-Ok .
Si Max a intrat pe Lory :
-Buna Lory , cf? :*:*
-Buna...bine tu ? :*
-Bn...e adevarat ca ma placi ? :>
-Aaaa...da :">
-Si vrei sa fim impreuna ? :>
-Pai ... da...
-Ok!
Intre timp Lory vorbea cu Sara :
-Saraa era mai simplu decat credeam :X:X Acum sunt cu Max:X
-Wow tare :X Ma bucur pt voi .
-Chiar te bucuri?
-Da , dc nu ? :))
-Pai , Max era iubitul tau si nah..ma gandeam ca poate nu iti va conveni :P
-Off prostuto , eu nu il mai plac pe Max :))
-Hihi te iubesc :*:*
-Si eu ♥
 A doua zi Sara , Lory si Max au iesit pe afara...Sara se simtea cam singura .. nu mai avea pe nimeni .. pana cand Max a mers sa se intalneasca cu un tip si le-a luat si pe ele .Cand l`a vazut pe Alex , caci asa il chema , Sara i-a soptit la Lory :
-Ce scump e ..cum sa fac sa ma imprietenesc cu el ?
Si atunci Lory i-a zis lui Alex :
-Hei Alex , uite ce zici de domnisoara asta , nu iti place ? :>
-Ba da , dar eu am prietena :P Nah Max ne mai vedem noi ...ceau!
Si atunci Sara le`a zis lui Max si lui Lory :
-Off nu am sanse la el .. :(
Dar atunci i`a zis Max :
-Ba ai...vrei sa iti dau id lui sau sa vorbesc cu el ?
-Max...da`..in fine....da`mi id lui :D
-Ok .
Si i l-a dat... In acea seara Sara a intrat pe mess si l`a bagat pe Alex in lista...el era online ..
-Sall , cn esti ?
-Sunt Sara.
-Aaaa...cf Sara?:P
-Bine , tu ? :)
-Bine...am auzit ca ma placi :>
-Da..da` oricum tu ai prietena si nah :-j
-Da` m`am despartit de ea...in fine dak nu vrei sa fim impreuna te las..
-Nunuunuuu ... ba vreau sa fim impreuna prostutule :X
-Okay ... :P
-:"> 
 A doua zi , cum Sara era mai nebunatica , i`a propus ceva lui Lory:
-Lory , hai sa`i lasam pe baietii astia...sa mergem in seara asta in club si sa ne distram doar noi doua! Ce zici ? :>
-Esti nebuu` :X Normal ca vreau :*
Si a venit seara , iar ele au mers in club. S`au distrat la maxim , doar ca s`au cam imbatat , iar cand au ajuns acasa mamele au inceput sa urle pe ele :
-Sara!!! Ce`i cu tinee?
-Nimic mama...ma doare capu` lasa`ma sa merg sa dorm ..
-Nu Sara , mergi direct la dus!Ce ti`am spus sa nu bei ? Esti pedepsita! Nu mai ai voie sa iesi o saptamana din casa!
-Da` mamii...
-Niciun "da"!
-Mbine..merg sa dorm .. paa!!
A doua zii Sara a vorbit la telefon cu Lory :
-Ei Lory , ce faci ?
-Baa` am o mahmureala!
-Da asa si io :)) si ghici ce ? M`a pedepsit mamica=))
-Pfff=))asa mi`o zis si mie : nu mai ai voie sa iesi o saptamana afara!=))
-Cica...astea cred ca noi nu putem iesi ... daadaa..:))
-Dara.:))Hai ca te las...nu de alta da vine maicamea si iar urla ca n`am fkt curat :))
-Ok :)) pa!
-Ceau . 
 Dupa doua zile , fetele s`au plictisit sa stea in casa , asa ca , Sara a sunat-o pe Lory :
-Ce faci Lory ?
-Morrr de plictisealaa..
-Mda si eu...ce ar fi sa iesim azi pe afara?
-Cum ? Nu vezi ca nu ne lasa...
-Lasa asta...putem "evada" >:)
-Ha , si cum sa evadam ?
-Simplu , sarim de pe geam.
-Ceeeeeee?! Daaa camera noastra e la etaj...amandoua avem camera la etaj ..
-Si cee?Folosim cearsafuri :>
-Haha , imi place ideea ta :))
-Okay , deci unde ne vedem ?
-In parc!
-Ok ! Succes la "evadare"
-Mersii si tie nebun`o ;))
Si fetele au reusit sa iasa din casa ...s-au intalnit in parc si nu mai puteau de ras dupa cele intamplate...ele s-au intalnit cu Alex si Max si le-au povestit tot :
-Voi nu sunteti normale!
-Normal ca nu suntem :X
-Si Sara , cum ne intoarcem acasa? :))
-Simplu...intram pe usa:))
-Da` o sa urle si mai tare X_X cand ma gandesc..
-Ei lasa...o sa ne mai pedepseasca o saptamana da` scapam oricum si asa
-Oooo da..
Si a venit seara ... ele au mers acasa si chiar au urlat mamele pe ele :
-Saraaa! Cum ai iesittt?
-Simplu , pe geam .
-Ceee? Gata!Mai stai o saptamana in casa!
-Ha , nu imi pasa!
-Fetito , nu mai fi asa rebela!
-Ma lasi ?
Si a mers in camera lasandu-si mama sa vorbeasca singura :))
A intrat pe mess si era si Marcus online...Marcus a intrat pe ea:
 Si Marcus a intrat pe Sara:
-Hei , Sara cf?
-Ce mai vrei ma?
-Vroiam sa imi cer scuze ca nu ti`am spus ...
-Ha , sa mori tu ?
-Sara , dc t porti asa cu mn ? :(
-Mai ai tupeu sa si intrebi :))hai lasama ca nam chef de tn!PA :-h
-Sara dar te iubesc!
Dar Sara a iesit.I-a povestit lui Lory cele intamplate :
-Deci zi daca nu`i prost.
-Dar te iubeste!
-Cee?Lory tu il urasti pe Marcus...in loc sa`mi dai dreptate mie ii dai lui!
-Da...
-Niciun da .. am inteles ce prieteni am!
Si ele s`au certat.Sara il avea doar pe Alex.Era foarte trista.Se gandea daca era bine ce a facut ... s-a hotarat sa mearga sa se plimbe prin parc. Acolo erau cativa tipi care se luau de ea . Unul a inceput sa fuga dupa Sara...Sara tipa nu mai stia ce sa faca , iar tipu` a prins`o ... 
 Dar noroc ca Marcus era acolo si i`a sarit in ajutor ... atunci Sara i`a zis :
-Marc`....tu chiar ma iubesti...imi pare rau pt ce ti`am spus!
-Nu`i nimic...deci ne impacam ?
-Pai ... stii eu acum sunt cu unu` Alex...dar o sa discut cu el :D
-Ok :*:*
-Acum vreau sa merg acasa , daca nu te superi .
-Nu..
-Bine..pa!
-Ceau Sara !
Sara s`a intalnit pe drum cu Alex...dar nu era singur , era cu cea mai mare dusmanca a ei , Madalina .
-Ha Alex , mi`ai usurat munca...ne despartim!
-Dar Sara....
Si Sara a plecat. Mama ei iar a certat`o de ce a iesit afara , dar Sara nu a bagat`o in seama. Acum nu stia cum sa faca sa se impace cu Lory ...a intrat pe mess pe ea:
-Cf Lory ? Imi pare rau pt ce ti`am spus...tu chiar esti o prietena adevarata!
-Mda...si acum ar trebui sa te iert?
-Daca vrei...
-Off...normal ca te iert ! Doar esti prietena mea >:D<
-Hiii stiam ca asta o sa spui >:D< :*
- Deci cum ramane cu Marcus ?
-M`am impacat cu el :P
-Ma bucur :*:*
-Aha :D
-Sara , vreau sa iti spun ceva..
-Ce?
-E legat de Max...
-Pai spune!
-Nush dak sa iti spun sau nu ...
-Zii odata!
 -Nu pot spune...adica..abia ne`am impacat si poate iar ne certam...:-j
-Daca nu spui chiar ca o sa ne certam!
-Pai , eu nu sunt cu Max....adica...Max a vrut sa il ajut sa te recucereasca si se pare ca nu a reusit..
-Off...nu e nimic! :)
-:P Auzi Sara?
-Da ?
-Nu vrei sa mergem intr`o mica vacanta?:>
-Ba da...da` unde?
-In Hawai :X
-Esti nebuna =)))))
-Mda...vise...da hai in Italia atunci ? Ce zici ? :o3
-Mnush ...
-Hai ma ca se apropie vacanta de vara .. si mergem .. ce zici ? Te logg!:o3
-Okay! :))
->:D<
->:D<
-Si daca tot nu esti cu Max , de cine iti place?
-De nimeni :-S
-Loryy nu minti :>:>
-Nu mint , nu imi place de nimeni :))
-Ba da , te stiu eu :>
-Bine ,bine ... imi place de Sebi :">
-Colegu` nostru ? :O
-Da mai` :">
-Pfff ce dragut :))
-Nu rade de mn :))
-Nu rad :))
-Mda..:))
Si uite asa a venit vacanta...ele tocmai isi faceau bagajele .. in avion mureau de ras :
-Pfff uite`l pe ala ce par are =))
-Ohh da :)) Nu mai rade atata ca o sa creada ca ne`am drogat:))
-:)) Tu ai observat ca numai noi radem in avion ?:))
-Da ar trebui sa terminam :))
Si tot asa pana au ajuns in Italia la matusa lui Lory ... cand au ajuns acolo matusa ei le`a intampinat cu muulta caldura . Ele erau obosite ,dar urmatoarea zii venea distractia :X Au mers la plaja si s`au balacit , filtrau cu baietii...distractie ce mai . Intr`o seara s`au dus iar la disco` 
 In discoteca Lory a pus ochii pe un roman ... :
-Waaaww tu il vezi pe ala ? E simpatic rau ..
-Da maa` ...dute si vorbeste cu el ...invital la dans :>
-Ce maa? Poate e italian ... si nu intelege ce vorbesc :))
-Paiii fataa vorbeste cu el in engleza!
-Okayy ...
Si Lory s-a dus la tipu` ala. .. :
-Hii!
-Hi...
-Wazzup?
-You are romanian ?
-Ohh yes :D
-Great. Me too.
-Atunci de ce vorbim engleza?
-Nu stiu :)))
-Haha...vi la dans ?
-Okay ..
-Te superi daca`l iau si pe amicul meu ?
-Nuu:D
-Saraaa uite pe cine am aduss sa danseze :>
-Wow , ai mai adus unu :O?
-Da , pentru tinee :>
-Hehee mersii fataa :*
-Si sunt romani !
-Cee tare! Hai sa dansam!
-Nu vreti sa beti ceva ?
-Nuu .... apropo cum te cheama ?
-Andrei . Pe tine ?
-Lory :P
-Da pe celalalt cum il cheama? :> Intreba Sara
-Pe asta il cheama Cristi!
-Wow ce tare...Lory , daca tot ne fac cinste , de ce sa nu bem ceva ?
-Ok! Eu beau un suc Cola si o bere cu lamaie .
-Si eu :P
-Okay fetele , acum va aduc.
Cat timp erau Cristi si Andrei plecati dupa bauturi , Sara si Lory vorbeau :
-Decii sunt super dragutsii :X
-Stiuu maa` , vezi ca am gusturi ?
-Haa , mai taci Lory , ca daca nu eram eu sa iti spun sa ii chemi tu nu`i chemai >:P
-Naaa bine sis >:D< Hai sa ne distramm!
Si au dansat toata seara ... cand au trebuit sa plece baietii le`au condus , si si`au propus sa se intalneasca si urmatoarea zi.
 Dimineata ele doua povesteau despre baieti :
-Sara , dah ce facem cu baietii nostrii ?
-Eii lasa`i , ii inselam umpic ce ,crezi ca ei nu ne inseala ?
-Atata le trebuie :)))
-Stai lin...doar am venit aici sa ne distram nuu ?
-Ooo da:X
-Ce ar fi sa mergem la plaja ?
-Okay!
Si ele au mers la plaja. Nebunatice cum erau , au vrut sa faca surf .
-Woaaa Lory hai sa facem surf:X:X
-Nuu fac io , fa tu dak vrei :))
-Da dc , hai si tuu :o3
-Bine , bine...off in cate ma bagi :))
-Haiii .
Si au facut surf...nu trecu mult timp si veni un val urias...Lory a picat in apa. Sara se uita dupa ea , dar nu a vazut`o . Era ingrijorata ... a cautat`o in apa si a gasit`o ...a scos`o la mal si a dus`o la spital . Acolo medicii incercau sa o faca sa isi revina .
-Offf e doar vina mea ... de ce am pus`o sa faca surf ? Daca pateste ceva nu sa mi`o pot ierta niciodata :((.
Andrei a venit repede la spital..el chiar simtea ceva pentru Lory . A venit cu Cristi. Acolo Andrei s-a certat cu Sara :
-E vina ta! Daca pateste ceva?!
-Las`o in pace ,crezi ca ea a vrut sa se intample ceva? A spus repede Cristi.
-Tu nu te baga!
Iar Sara isi spunea in gand "O Doamne ce am facut...acum se cearta si astia...ohhh"
 Peste cateva clipe a iesit doctorul din camera lui Lory , iar Andrei l`a intrebat repede :
-Ce se intampla ?
-Acum e mai bine.
-Slava cerului...
Sara simtea ca ea e de vina pentru toate , pana si Cristi s-a suparat pe ea...nu mai avea chef de nimic. A mers acasa la matusa lui Lory ... a trebuit sa ii dea vestea si ei . si i`a dat-o . Sara a mers in camera ei si a inceput sa planga...era sa o piarda pe Lory doar din vina unui chef stupid de a face surf...atunci Sara s-a gandit sa se sinucida. A cautat peste tot niste pastile , iar a gasit la urma urmei . Le`a luat pe toate si peste cateva minute a lesinat...Cristi a venit acasa la matusa lui Lory pentru a sta de vorba cu Sara .. matusa lui Lory l-a poftit inauntru si i-a zis sa mearga in camera Sarei ... acolo Cristi a gasit`o intinsa pe jos :
-Sara , ce ai facut! Sara trezeste`te!!
Si a dus`o la spital....acolo medicii i-au facut spalatura si Sara si`a revenit ... cand s-a trezit Cristi era langa ea :
-Sara , de ce ai facut prostia asta ?
-Ohh Cristi....daca ai stii...din vina mea era sa moara Lory..si , oricum , ce rost are sa mai traiesc? Nu mai am prieteni...
-Ba ai! Ma ai pe mine! Si pe Lory..
-Nu , Lory sigurat nu va mai vrea sa auda de mine. ..
-Nu spune asta...daca sunteti intradevar prietene atat de bune va veti impaca si ea te v`a ierta!
-Sper sa fie asa cum zici tu..
-Credema , asa v`a fi!
Peste cateva zile Sara si Lory au plecat acasa ...Sara nu mai avea curaj sa o priveasca pe Lory in ochi ...credea ca nu o va ierta...se simtea ca o straina in casa lui Lory , pentru ca , la urma urmei era casa ei ... asa ca Sara tocmai isi facea bagajele , cand a intrat Lory peste ea:
 -Ce faci Sara ?
-Imi fac bagajele...plec inapoi in Romania.
-Cum ? Da` de ce nu mai stai?
-Pai...ma simt prost sa stau aici ... mai ales ca s-a intamplat ce s-a intamplat...
-Ohh Sara , stai linistita...nu m-am suparat pe tine. .. la urma urmei , daca nu vroiam sa fac surf nu faceam :)
-Ok Lory , mersi ca spui asta !
-Ohhh toant-o , nu ai de ce , vei fii mereu prietena mea !
Si au mers sa se plimbe ... pe drum povesteau despre prietenia lor . Isi faceau multe planuri pe cand merg acasa . Plimdandu-se au dat de niste fitoase:
-Sara , uitele pe alea ... sunt romance stiai ?
-Nuu...asa fitoase?
-Da ma!!
Dar nu au povestit prea mult , ca "fitoasele" deja s-au apropiat de ele :
-Hei , scumpelor , ce cautati voi aici ? Sunteti noi ?
-Nu , am venit doar in vacanta. A spus Sara.
-Auzi , in vacanta..:))...mda...hai plecati de aici , poate ne infectati .
-Ha , poate ne infectati voi cu fitele voastre! Hai Lory sa le lasam in pace pe dragutele astea .
-Da Sara ... si apropo , draguta , ai ruj pe dinti!
-Ceee ?? Maria uitate am ruj pe dinti ?
-Nuu te-au pacalit!
-Hahahaaa ce proasta esti :))
-Hahaa da Lory ai dreptate , e o pitzii:))
Si ele au plecat de acolo razand. Maria cu Sonia , pentru ca asa le chemau , au spus ca o sa se razbune pe ele. 
 Dupa cateva zile , fetele s`au hotarat sa plece inapoi in Romania.Mergand spre aeroport povesteau despre Maria si Sonia , fitoasele cu care s`au intalnit.
-Auzi Lory , da tu de unde le cunosti ?
-Da` de unde stii ca le cunosc?
-Pai cand ai zis ca sunt romance.
-AAaa..pai erau vecinele mele...sunt surori .. ele nu cred ca ma mai cunosc. S`au mutat in Italia acum 4 ani .
-Ahha...
Si au ajuns la aeroport. Cand s`au urcat in avion , au avut parte de o mare surpriza : Maria si Sonia!
-Loryy ce cauta astea aici ?!
-Eu de unde sa stiu ?
-Ha , nu va asteptati sa fim si noi aici nu ? Ei bine am promis ca ne razbunam , si mergem si noi in Romania!
-Da ! Eu cu Sonia facem orice ca sa putem sa va punem la respect! Asa ca pregatitiva!
Lory si Sara s`au asezat pe locuri . Acolo tot povesteau :
-Baa astea chiar asa departe au ajuns ,sa vina dupa noi in Romania?!!Sunt duse de acasa zau ..
-Mda ma` ... intotdeauna le`am urat .
-Pffooai gandestete cate probleme ne vor face!
-Ooo da ,imi imaginez .
Si ele au ajuns acasa. La aeroport le asteptau Sebi si Marcus :
-Saraa ala e Sebi ? :X
-Da..
-Si ce cauta aici ? :">
-Se pare ca i`a zis Marcus ca il placi :>
-Ohhh ..
Dar nu s`au bucurat prea mult ca erau ei acolo , ca Maria si Sonia le`au luat`o inainte si au mers la Sebi. Sonia tocmai l`a imbratisat si sarutat pe Sebi , iar Marcus a venit la Sara .
-Marc` , ce face aia ?
-Aia, cum ii spui tu , e iubita lui Sebi.
-Cee? Dar pe Sebi il place Lory.
-Nu se poate! Fierb! Sara tine`ma ca merg sa o iau de par!
Si Lory a mers repede si i`a despartit:
 -Heiii printes`o , ce faci tu cu Sebi ?
-Sebi e iubitul meu , scump`o!
-Gresit , de acum in colo v`a fii iubitul meu! Haide Sebi! Si Lory l`a tras pe Sebi pana la Sara si la Marcus .
-Heiii ce faci ?
-Sebi , eu te plac de mult timp , sa stii! Si vreau sa fim impreuna! Nu accept un NU!
-Bine , bine...si eu te plac...si m`am cam saturat de Sonia..
-Haa , divo` , ai auzit ?
-Cumm se poate una ca asta , Sebi ? ! Tu ma iubeai! Spuse Sonia .
-Mda....dar mam cam saturat de fitele tale!
-Ceee? Ohh , haide Maria ! Sa ii lasam in pace pe porumbei! Ne vom razbuna noi !
-Dada , la anu` , zise Sara.
-Deci .... mergem la un suc?
-Ce idee buna Marc`! Hai sa mergem !
Si au mers toti la suc . Intre timp , Sonia si Maria se gandeau cum sa se razbune pe ele. Soniei i`a venit o idee :
-Ce ar fii sa pun un tip sa o violeze pe Lory ?
-Sonia , da e prea de tot , tu gandesti ce spui ? Putem ajunge la politie!
-Neahh ... nu ajungem .... chiar acum merg sa vorbesc cu el .
-Dar , Sonia...
-NICIUN "DAR"!
-Bine...
Peste cateva zile , Sara, Lory , Marcus si Sebi au mers la un fastfood sa manance . Acolo era si Sonia cu Maria , iar Sonia i`a pus droguri in mancarea lui Lory . Peste catva timp drogurile au inceput sa isi faca efectul ... Lory a spus ca merge la baie , clatinandu`se . Acolo a atacat`o Cristi , cel care trebuia sa o violeze, care avea un cutit la el :
-Cee? Ce vrei ?
-Gura!
-Ajutoorr! Ajutooorr!!!
Noroc ca era acolo Alex , fostul ei iubit , care a fugit sa o salveze . Alex si Cristi s`au luptat , iar Cristi si`a scos cutitul , l`a injunghiat pe Alex si a fugit. Lory s`a apropiat de Alex si si`a pus mainile pe sangele lui ... cand a vazut ca are sange pe maini a fugit la prietenii ei :
-Lory , ce s`a intamplat ? Ce ai pe maini....?!
-Cred ca am ucis pe cineva....
-Cee? Trebuie sa mergem la politie!
-Nu! Daca chiar a ucis pe cineva nu putem sa o lasam sa faca inchisoare!
-Da Sebi , ai dreptate...e prietena noastra! Zise Sara.. Si toti a mers acasa la Sara unde Lory s`a spalat pe maini de 10 ori. Acolo Sebi a intrebat`o :
-Ce s`a intamplat?
-Nu stiu!!
-Cum sa nu stii?!
-Am uitat!
-Fii serioasa....da` ce erai drogata de ai uitat? Lory , exista posibilitatea sa fii omorat un om!
-Lasa`maa! Poate chiar am fost drogata...nu mai stiu ce s`a intamplat , daca l`am ucis eu , sau daca sangele era a unui animal!
 A doua zii Sara a reusit sa o convinga sa mearga cu ea la politie :
-Lory , trebuie sa mergem la politie! Gandestete ce se va intampla daca afla si nu le`ai zis ?
-Nu vreau Sara , mi`e frica..
-Stiu ca ti`e frica da`....hai ma ca iti promit ca nu o sa patesti nimic!
-Promiti ?
-Da!
-Ok...hai sa mergem..
Intre timp Cristi se certa cu Sonia :
-Tantalaule! Nu ai fost in stare nici sa o violezi...uite in ce belea ne`ai bagat!
-Hei , ce vina am avut eu ca era acolo iubitu`so ? :|
-Daca l`ai vazut puteai sa mai astepti! Nici atata minte nu ai ?
-M`am saturat de tine! Merg la politie sa ma predau si sa spun tot ce s`a intamplat!
-Cee?
-Ce ai auzit! Nu vreau sa faca Lory inchisoare din vina mea!
-Prostule! Dute , si daca indraznesti sa spui ceva de mine , iti jur ca o sa regreti!
-Mda sigur .
Si Cristi a iesit pe usa. A ajuns la sectie si s`a intalnit cu Sara si cu Lory . Acolo , Lory si`a aminit ca l`a vazut pe Cristi cum il injunghia pe Alex:
-Domnilor politisti eu nu am facut nimic! Uitati`l , el este criminalul , el!!!
-Domnisoara linistitiva!
-Dar ell...!
-Da , domnule politist , eu sunt de vina.
Si Cristi le`a povestit tot . Politistii au mers sa o aresteze si pe Sonia.Intre timp , la Sonia acasa :
-Maria stii ce a facut prostu` de Cristi ?
-Ce?
-S`a dus la politie! Prostuuu ..X(
-Cee ? Ohhh Sonia ti`am zis sa nu faci asta , ti`am zis! Hai inapoi in Italia , nu are rost sa mai stam aici !
-Lasa`ma ! Am jurat ca ma voi razbuna!
Dar discutia lor a fost intrerupta de politisti , care tocmai bateau la usa :
-Maria , deschide usa!
-Binee...ca tu nici atat nu poti .
-Domnisoara Sonia ?
-Eu sssunt...
-Sunteti arestata pentru complicitate la crima!
-Dar eu ...
-Nu lasati`o ! E nevinovata! A spus repede Maria...dar in zadar, politistii au luat`o. Maria isi spunea in gand : "Si toate astea numai din vina idioatelor alea! Sara si Lory...o sa ma razbun pentru asta!"


                                                                                                                                            

by Smἶle ツ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu