friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 18 ianuarie 2012

i love you so much

Parca evadata din basme, orice poveste de dragoste incepe frumos. Aceasta frumusete captusita cu vise, sperante, dorinte poate fi insa spulberata intr-o clipita.Imi amintesc si acum durerea ce-mi apasa pieptul,inca simt arsura lacrimilor si deznadejdea ce-mi strangea inima de parca vroia sa-i sufoce pana si speranta..O simpla si adevarata iubire tesuta din sentimentele mele sincere… atat simteam. Iubindu-te am inteles pentru prima data fosnetul frunzelor iar glasul cristalin al stropilor de ploaie inca mai dainuie in inima mea. Ce inger te-a indemnat sa imi zambesti si ti-a soptit sa-mi cuceresti sufletul cu vorbe alese? Cum de te-ai ratacit printre muritori si m-ai ales tocmai pe mine sa fiu fericita?Inima mea cauta enigma unui vis si descoperindu-ti lumina din privire a renuntat la cautari. A realizat ca dragostea e atat de aproape incat ii simti caldura. Visam mereu la clipa in care imi vei spune ca ma iubesti, visam sa fim doar noi doi sub cerul intunecat iar luna sa ne zambeasca. Puteam sa astept la infinit! tot nu faceam nimic.Am gresit cu ceva? Soarele imi incalzeste sufletul cand ma gandesc la tine si la surasul tau desenat pe un panou din mintea mea. Inca te percep aproape de mine. Inca iti simt atingerea fina care imi da fiori nestapaniti. Recunosc! Ai pus stapanire pe inima mea! Dar schimb strategia: vreau sa scap cat mai repede de tine! Imi provoci numai rani adanci in spirit si caracter si ma faci sa cutreier viata fara nici un sens. Daca continui in felul asta inima mea va fi rupta in bucatele suflate pe aripile vantului.Si totusi… doar tu ai putea face ca viata mea sa aiba o rost. Fara tine moartea incepe sa ma domine,aruncandu-ma intr-un abis de umbre. Impreuna cu altii voi ramane singura precum o fantoma lipsita de cei dragi care bantuie cautand dragostea… In anumite momente regret cu lacrimi de sange incercand sa te aduc inapoi. Ma simt o persoana inutila care doar cerseste iubirea. De ce norocul nu da si peste mine? De ce te iubesc daca iubirea nu mi se intoarce? Intrebari fara raspuns plutesc ca pasarea maiastra in gandurile mele. Ma uit in gol cu nepasare. Daca s-ar transpune in locul meu si-ar da seama cat de mult sufar pentru el? Oare nu s-ar mai comporta cu atata indiferenta? Asa continui sa zbor pana cand nu voi mai putea…Privirea imi este inundata de siroaie de lacrimi amare ce imi cad in palme. Le privesc absenta apoi observ cerul. Si el plange. Imi simte durerea care ma sfasie. Chiar am facut ceva atat de gresit ca sa merit asta? Imi amintesc cum era la inceput. O simpla copilarie… era foarte frumos. Pe atunci doar il simpatizam. Dar timpul trece si sentimentele se schimba. A devenit prima mea dragoste adevarata. Cum si-a putut bate joc de mine in modul asta? Ma simt ca o floare lovita de iarna si ofilita sub briza rece si nepasatoare.Ar trebui sa te urasc pentru ca mi-ai luat fericirea jucandu-te cu ea. Dar nu pot, e un lucru imposibil. Oricat as incerca sa-mi umplu timpul cu orice nimic continui ca te iubesc din ce in ce mai mult pe zi ce trece. As vrea atat de mult sa-ti faci bagajele si sa pleci din viata mea. Incerc, ma chinui, si fac tot posibilul sa fie totul cum era inainte sa te intalnesc.Tot ce pot sa fac e sa plang, sa plang, sa ma inec in propriile lacrimi, iar apoi sa incerc din nou sa lupt, dar simt ca nu mai pot, ca nu mai am putere, ca totul e pierdut si nu pot face nimic. Eu stiu ca sufletul meu e pustiu fara el, ramanand doar zambetul lui care il iubeam si inca il iubesc atat de mult…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu