friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

pOvEsTe. :)

Durerea de stomac cu care s-a trezit nu se datora oboselii sau a mancarii, ci mai degraba din cauza evenimentelor ce aveau sa se intample in ziua aceea. Astazi trebuia sa incheie o relatie ce dura de mai bine de 2 ani de zile , si chiar considera ca a ramas tarziu. Trebuia sa se termine. Isi tot repeta in minte "nu vreau sa o neindreptatesc nici pe ea, nu sunt eu unic in lumea asta,nu sunt nici prea frumos nici prea destept, dar am facut tot ce imi statea in puteri ca totul sa fie bine, sa nu se termine". Simtea ca durerea de stomac se accentueaza. Simtea ca se sufoca. S-a imbracat repede si a iesit. Nu a lasat-o niciodata sa astepte pana acum si nu putea sa o faca nici de data asta. Era o zi ploioasa de aprilie. In cateva minute a ajuns la locul intalnirii, ca de obicei ajunsese primul. Dupa cateva minute o vede apropiindu-se pe iubita lui. Se hotarasc sa mearga la un cafenea.
- Mi-e frig. zise fata. de fapt acesta a fost singurul cuvant rostit pana ce au ajuns la cafenea.

- Vrei sa-mi zici ceva? zise fata uitandu-se in ochii lui.

- Da, ii raspunse el.

Fata devenise curioasa.

- Pai, zi-mi o data ce mai stai!? spuse ea iritata.

Tanarul ofta si o intreba:

- Pana unde crezi ca va merge asta? sau mai bine zis crezi ca suntem o pereche potrivita?

- De ce simti nevoia sa ma intrebi asta? zise ea.

- Draga mea, iti amintesti ca te-am sunat acum cateva zile? cred ca era in jur de 11 noaptea.

- Imi amintesc, zise ea.

Si tanarul. fara sa mai astepte ca ea sa raspunda continua:

- In noaptea aia ma gandeam la tine, ca de obicei, iti scrisesem o poezie si am vrut sa ti-o spun la telefon, cand te-am sunat nici nu m-ai lasat sa ti-o spun. Mi-ai spus ca: "Ce! nu am alta treaba decat sa te sun la ora aia?". In momentul acela m-am simtit ca un boxeur care primeste catziva pumni in cap si cade jos. dar doar am tacut. Mi-am cerut scuze si am inchis telefonul. Si am mai avut multe certuri asemanatoare cu asta. Si mai tii minte cand m-am inbolnavit si Cristina mi-a zis ca sunt foarte norocos ca tu o sa ai grija de mine. Si tu i-ai zis "nu am alta treaba? dar ce eu sunt infirmiera? el nu are mama?". Fata zise:

- Da. dar ce legatura au astea, de ce m-i le spui acum? stii ca asa sunt eu. nu-mi place romantismul, si in plus am eu fata de infirmiera?

El ii raspunse razand:

- Nu draga mea. nu ai fata de infirmiera. Si cu inima pe care o porti chiar de ai vrea nu ai putea fii infirmiera; si continua:

- Pana acum de cate ori m-ai sunat de dimineata sau noaptea tarziu ca sa imi spui cuvinte de dragoste? De cate ori mi-ai trimis un mesaj pe telefon? Poate ca nu iti place romantismul. Dar nu-ti place nici sa-i faci fericiti pe oamenii care te iubesc!? Pe cand eu mai presus de tine imi place sa-i fac fericiti pe cei din jurul meu. De cand suntem impreuna mereu am avut un mesaj de dragoste pentru tine stii. Noi doi suntem ca albul si negrul.

Fata intelesese deja.

- Adica vrei sa fiu poeta?!?

Tanarul zambi gandindu-se ce hotatare buna a luat despartindu-se de ea.

- Nu draga mea. nu vreau sa fii poeta. Chiar daca ai vrea nu ai putea, dar noi trebuie sa ne despartim. Cred ca ar fi mai bine pentru amandoi!

Tanara a inlemnit.

- Dar eu te iubesc si credeam ca ma iubesti si tu.

Tanarul ofta:

- Nu draga mea, tu doar credeai ca ma iubesti. Daca ma iubeai acum nu discutam lucrurile acestea.

Fetei ii dadusera lacrimile. Tanarul scoase o batista si i-o intinse fetei.

- Bine. asa sa fie! sper ca nu ma lasi pentru alta.

- Cum poti sa crezi asta? Pana acum nu a existat alta fata pentru mine si nici nu va exista alta o perioada lunga de timp.

Si cei doi tineri, care s-au asezat la masa fiind iubiti, acuma stateau ca 2 straini.

Dupa cateva momente de liniste tanara zise:

- Cred ca ar fi mai bine sa plecam.

Tanarul spuse ca el vrea sa mai ramana un pic singur. Si se mai imbratisara o data inainte de a se desparti pentru totdeauna. Cand fata s-a departat tanarul incepu sa tremure, desi ploaia se oprise de mult. Incepu sa se roage incet:

- Doamne. da-mi putere.

Si-a amintit de prieteni. de ce ii spusesera ei, ca nu se potrivesc, ca au caractere diferite,dar a facut alegerea buna. Orele au trecut si locul soarelui si al ploii l-au luat stelele. Nu-i zise nimic mamei lui care l-a intampinat la usa si se duse direct in camera lui. Clipele treceau greu si el inca se mai gandea la momentul despartirii dar a 2-a zi trebuia sa se scoale devreme sa plece la munca. S a atipit.

Se trezi la ora 7 si tocmai cand sa iasa din casa se uita la telefonul mobil si vazu ca are 10 apelui nepreluate si un mesaj nou. Nu auzise telefonul pentru ca era foarte obosit. Se uita la mesaj, si vazu ca venise de la "Sufletzel" (astfel o alinta pe fosta lui iubita): "Am invatat sa iubesc tot ce era al meu, dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam, numai fara tine nu pot sa traiesc. Iti jur dragul meu, doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine. Adio dragostea mea!".

Tanarul s-a mirat. Era pentru prima data cand ea ii trimitea un mesaj. S-a uitat la ce ora a fost trimis mesajul si a vazut ca fusese trimis la ora 05.00. Incepu sa rada in hohote. Nu se astepta la asa ceva. fusese luat prin surprindere. Forma repede numarul ei dar i-a raspuns o voce straina.

- Buna ziua, as putea sa vorbesc cu Cristina?

Persoana care a raspuns izbucni in plans.

- Eu sunt mama ei, fetita mea s-a sinucis aseara! A tot sunat pe cineva toata noaptea, cand am vazut dimineata ca lumina din camera ei este inca aprinsa am intrat dar fetita mea se spanzurase!

Tanarul simti ca totul in jurul lui se prabuseste si nu ii venea sa creada ca fosta lui iubita nu mai era in viata.

Dupa cateva luni.

Doi medici vorbesc intre ei. Unul intreaba de starea de sanatate a unuia dintre bolnavi:

- Baiatul ala, l-au adus acum 3 luni. O fata s-a sinucis din cauza lui. Din ziua aia nu-si lasa din mana telefonul mobil si tot trimite mesaje. Acum cateva zile am fost curios si i-am luat noaptea telefonul din mana sa ma uit la numar dar numarul ala e anulat de 3 luni. Am gasit ultimul mesaj care ii venise: "Am invatat sa iubesc tot ce era al meu, dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam, numai fara tine nu pot sa traiesc. Iti jur dragul meu. doar pe tine te-am iubit si voi muri iubindu-te pe tine. Adio dragostea mea!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu