friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

mi-e dor..

Mi-e dor de tine . Ma doare groaznic de tare lipsa ta .
Te-am pierdut oare pentru totdeauna? Sincer, sper din tot sufletul, sa pot sa te mai vad macar odata. M-am indragostit prea repede de tine, te iubeam inainte sa accept ca ma indragostisem de tine. Te adoram in momentul in care m-ai parasit. De ce, de ce nu ai vrut nici macar sa ma asculti, nu m-ai lasat nici sa ma apar, nici sa ma scuz, nici sa-ti cer iertare. Am plecat in zeci de directii, am incercat sa te uit de sute de ori, am vrut sa te smulg din sufletul si din mintea mea. Dar nu am reusit.....aici e locul tau.....as fi goala fara tine chiar si-n sufletul meu. As muri daca as uita tot ce am trait, as fi senila daca nu mi-as mai aminti chipul tau.

Chipul tau.........ce dor mi-e sa te sarut, sa-ti dezmierd obrajii ca de copil, sa ma joc cu parul tau, atunci cand te tin in brate. Mi-e dor sa te-mbratisez! Ma ucide lent, dar sigur gandul ca poate niciodata, nu am sa-ti mai aud glasul. M-ai uitat? Ai uitat oare toate clipele cand ai fost fericit? Ma urasti in continuare?.....Mi-e dor de tine! Mi-e dor de tine.......ziua ma trezesc cu tine, noaptea adorm cu tine in gand. Doare....ma doare...Te iubesc.....te iubesc.....te iubesc.....ba nu mint....TE ADOR. Tu m-ai uitat? Ma urasti?

Plang.....rad.......sunt fericita........sunt trista....e vina ta. Amintirea buzelor tale ma chinuie. Imbratiseaza-ma..te implor...iarta-ma....ucide-ma....musca-ma....fa orice numai nu mai chinui in halul asta. Imi lipsesti groaznic...Ai ramas tot al meu...prietenul meu...colegul meu.....ingerul meu pazitor. Ai fost tot pentru mine....Eram doi la inceput....apoi ne-am unit intr-un singur suflet. Eram doar o fiinta, un suflet, aceeasi respiratie, acelasi aer. Unde esti?.....Te urasc....te ador.......intoarce-te.........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu