friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 11 ianuarie 2012

Continuare [Vise..Fluturi Timpurii]





      ..prietena mea m-a intrebat daca cred cu adevarat in vise si daca "da" sa ma motivez.
Incep prin a va spune daca imi doresc cu adevarat un anume "ceva", fie obiect , fiinta , orice...mi se adevereste aceasta dorinta. De ce? ..dupa cum stiti cu totii daca ti-l doresti din suflet , cineva de sus te va ajuta in aceasta privinta. Sa va povestesc:...
"Nu as vrea sa le definesc "experiente" ci doar "intamplarile unui om naiv" , de acestea am avut parte , insa dupa aceste "intamplari" simteam nevoia de o/un prieten/a , iar Dumnezeu a facut ca fiinta mea sa aibe un sprijin si o ascultare din partea unei prietene. Vedeti? mi-am dorit pe cineva alaturi si mi s-a adeverit. Acum cateva saptamani la o simpla ieseala cu un amic , am intalnit persoana care ma bloca cand o intalneam. Practic baiatul acela mi-l vroiam ca iubit , mi-l vroiam al meu. Ce credeti ca s-a intamplat? Nu sunt o "printesa" sa am fizicul de a cuceri persoana doar cu infatisarea , insa am am incercat sa ma apropii de persoana aceasta si sa aflu daca exista o mica speranta de a fi cu ea. Fapt ce mi s-a implinit."
Vedeti? Daca intradevar dorinti sa vi se indeplineasca un anume vis sau dorinta , incercati, luptati, pentru ca apoi sa vedeti rezultatul.
Asa ca , draga mea prietena ...sper ca am reusit sa te conving ca intradevar cred in vise.
As dori sa inchei cu o alta dorinta , dorinta de a te revedea cat mai curand posibil acasa prietena..>:D<...si daca intradevar imi doresc , sunt sigura ca mi se va adeveri si aceasta dorinta.


                                                                                         Mi-e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu