friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

true love

A fost o data, un baiat inalt, dragut, pe nume Laur.El nu stia ce este iubirea pana cand a intalnit-o pe Jessie.
Cei 2 erau colegi de clasa, si cei mai buni prieteni.
Intr-o zi, Mark, iubitul Jessicai, o chemara afara pe Jessie, dar si pe Laur. Cei 3 mersera intr-un parc, pentru a sta de vorba ca intre amici.
Jessie si Mark, se sarutau, in timp ce saracul Laur trebuia sa indure toate aceastea .
El fu nervos zice : 
- Auziti, eu am sa plec acasa ...
-De ce? spuse trisa Jessie :( 
-Pentru ca nu vreau sa va deranjez ... si asa, nu prea am ce face cu voi, pentru ca voi nu faceti mai mult decat sa va sarutati ...
-Mai omule, e prietena mea, si pot face ce vreau eu cu ea! zise Mark
-Ok, omule. Mai vorbim. Pa, Jessie.
-Pa, Laur. Suna-ma deseara, trebuie sa vorbim.
-Ok, amiga :> .
Si insfarsit, Jessie si Mark ramasera singuri, au inceput sa povesteasca mai multe, pana cand aparu niste prietene de-ale Jessicai.
-Heeei, indragostitilor, spuse Clara .
-Buna, fato, ce faceti ?
-Uite, ne plimbam si noi, si am zis sa venim sa va salutam ... Voi?
-Uite statea la o poveste ...
-Nice, zise Laura, alta prietena a Jessicai .
Dupa ce statura un timp toate prietenele la o barfa, il sunara cineva pe Mark ... :
-Iubito, eu trebuie sa plec, am putina treaba.
-Ok, iubitule. Te iubesc, pa :*
-Si eu te iubesc, pa :* . Si o sarutara .
Dupa ce pleca, statu si se gandi cine il putea suna.
1. Mama lui nu putea sa fie, pentru ca era in Spania, impreuna cu tatal sau.
2. Sora lui nu putea sa fie, pentru ca era la lectii de dans.
Deodata zise Clara :
-Auzi, ce-ar fii sa-l urmarim?
-Buna idee, dar nu-mi sta in fire, stii bine, zise Jessie.
-Haiiiide, mai !
-Ok,ok vin !
Dupa ce il urmari vreo 10 minute bune, Mark se oprira pe o banca intr-un parc, si astepta vreo 10 minute, pana ce ajunse o fata.
Statu saraca Jessie, si se gandi cine putea fi acea fata, pana ce Mark si acea fata se sarutara,si Jessie fierbea de nervi ...
Jessie se infuria rau de tot, si plecara foarte suparata acasa .
Incepu sa fuga, plangand, iar Clara si Laura fugeau dupa ea.
Ajunsa acasa, urca la ea in camera, se tranti pe pat, si incepu sa planga. Clara si Laura au urcat si ele la ea, si incerca a o linisti.
-Mai fato, stiai ca e un mare macho, de ce te-ai indragostit de el ? zise Clara.
Jessie, cu lacrimi in ochi, raspunse : 
-Dar tu crezi ca eu am vrut sa ma indragostesc de el? Nu eu decid daca imi place de el sau nu, ci inima mea!
-Uuuof, am sa am eu grija de el, stai linistita.
-Nu trebuie, pentru ca am terminat-o de tot cu el de data aceasta. Nu-l mai las sa-si bata joc de mine din nou ! GATA!
-Asa te vreau, fat-o, stii ce i-a facut lui Kiera, ti-a facut si tie. 
-Da, ai dreptate!
-Asa ca, nu mai plange pentru un idiot, stii ca nu merita.
-Iti multumesc, ma faceti sa fiu fericita din nou .
-Cu placere, pentru asta sunt prietenele.
Dupa ce mai povestira ele putin, Laura spuse: 
-Auzi, fato, stii ce-am auzit? :>
-Ce ma? zise Jessie
-Am auzit ca te place Laur ...
-Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?
! :o Laur?! De cand visez la el, si inca nu s-a intamplat nimic .. :(
-Eiiii, poate o sa se intample acum :>, zise Clara
-Ai dreptate, mai. Eu ma inteleg foarte bine cu el, asa ca am destule sanse ...
-Poti sa fii sigura de asta ... Lasa-ma pe mine sa vorbesc cu el, si apoi tit zic tot ce mi-a spus el, oke, fato ? zise Laura
-Siiiiiiiiiiiiiiiiiigur, pentru ca, daca ma gandesc mai bine, eu inca il plac. Si chiar si atunci cand eram cu Mark mai simteam ceva pentru el,dar acum, ca mi-ati spus asta, simt mult mai mult, simt ca-l iubesc cu adevarat.
A doua zi, la scoala, Jessie intra mai fericita ca niciodata in clasa,se aseza langa Laur, si incepu sa povesteasca.El, vazand cat de frumoasa este Jessie ii facu un compliment : 
-Esti atat de frumoasa !
-Oww, iti multumesc! Esti un scump.
-Si tu esti o scumpa!
Isi mai facura ei ceva complimente pana incepu ora ...
Dupa ce orele se terminara, Mark veni in clasa Jessicai,s-o ia, sa mearga acasa. Cand Laur il zari pe Mark, ii spuse Jessicai ca a venit.
Ea mergand inspre Mark,ii spuse : 
-Nenorocitule, cum mi-ai putut face asta?! Eu te-am inselat vreodata?!
-Dar nu te-am inselat, iubito, ce vorbesti?!
-Iubito?! Hai las-o balta mai, ca te-am vazut ieri cum te sarutai cu Alexis in parc!
-Ceee?!
-Hai mai, nu fa pe prostul, nu te mai joci tu cu mine!
Laur, cand auzi totul, incepu sa zambeasca, pentru ca acum avea o sansa la Jessie.
Jessie stiind ca Laur o place, se duse la el, si in ciuda lui Mark, incepu sa se sarute cu Laur.
Laur, uimit si incremenit de acest gest pe care el il credea "minunat", o lua pe Jessie in brate, o puse la el pe picioare, si incepu sa o sarute .
Mark, infuriat in ultimul hal, iesi din clasa, si pleca acasa.
Dupa ce a plecat Mark, cei 2 s-au oprit. Laur spuse :
-Wooow, ce-a fost asta?
-Ti-am aratat cat de mult de plac eu!
-Chiar asa de mult?!
-Da!
-Ei bine, atunci, nu ai vrea sa fim impreuna?
-Atat de mult am asteptat sa ma intrebi acest lucru, spuse Jessie sarutan-du-l mai dulce ca nicioadata.
Dupa ce au terminat, Laur a condus-o acasa pe Jessie. Ii fura un pupic, si intra in casa.
Dupa cateva ore bune, Jessie primeste un mesaj de la Mark :
-Auzi ma, asta nu ramane asa! O sa vezi ce v-a pati scumpul tau Laur !
Jessie ii raspunse inapoi : 
-Daca te atingi de el, nu stiu ce-ti fac!
La care zice Mark :
- Hai ma, lasa-ma ! Tu sa-mi faci mie ceva?! Las-o balta !
Jessie, infuriata, il suna pe Laur si ii spuse : 
-Auzi, iubire, te rog din inima mea sa ai grija,pentru ca acum am primit un mesaj de la Mark, in care spunea ca o sa patesti ceva! Te rog, ai grija.
-Stai linistita, iubita mea, pentru ca atata timp cat te am pe tine, nu voi patii nimic.
-Ahhh, ce scump poti fii, stii astta ? ;o3
-Da, stiam, dar cand o aud de la tine, imi umple sufletul de bucurie! Te iubesc!
-Si eu te iubesc, spuse Jessie.
Mai povesitra ei la telefon, pana ce se facu seara, si trebuia sa se puna in pat sa doarma amandoi, pentru ca maine mergeau la scoala...
Se facu seara. Jessie se pusese sa doarma.
Trecu incet-incet noaptea, se facu dimineata. Jessie se trezi, si se pregati pentru scoala .Manca, se imbraca, si pleca.
In drum spre scoala, se intalni cu Clara si Laura.
-Buna fatoooo! Ce faci? zise Clara
-Buna fetelor, uite ce sa fac, merg la scola, voi?
-Si noi la fel ...
-Ia zi, ce s-a mai intamplat cu Laur? zise Laura 
-Ehh, sunt impreuna cu el. :d
-DAA?! De cand?! zise Clara
-De ieri.
-Ne bucuram mult pentru tine! spusera fetele
-Ahh, va multumesc.
Dupa ce ajunsera fetele la scoala, intrara in clasa, se asezara in banci, si povesteau.
Intra si Laur in clasa, merse langa Jessie :
-Buna, iubito !
-Buna iubitule! Si se sarutara .
In tot acel timp, Mark era la usa, si se uita la ei . Jessie si Laur nu-i vazu.
Dupa ore, toti au plecat acasa. Jessie si Laur plecasera impreuna sa se plimbe. Ajunsera intr-un parc, se pusera pe-o banca, si au inceput sa povesteasca, si sa se sarute. In tot acel timp Mark trecu pe langa ei.
Trecu o ora, trecu doua, iar Jessie trebuie sa plece acasa.
-Ei bine, eu trebuie sa plec :( . zise Jessie
-Ahh, ok, te conduc :*
-Ok .
Ajunsera in fata usii lui Jessie, se sarutara, si intra in casa.
Laur, merse pana la farmacie, in centrul orasului, pentru ca trebuia sa cumpere medicamente pentru sora lui mai mica, Danielle.
Se facu ora 19.00. Se facu intuneric.
Casa lui Laur, era intr-un cartier destul de intunecat. El simtea ca cineva il urmareste. Si incepu a fugi. In spatele lui, se afla Mark, si inca niste prieteni de-ai lui ... care vroiau sa-i faca rau ...
Saracutul Laur, fugi cat putea el de tare, dar in zadar. Mark impreuna cu prietenii sai l-au prins. Ei l-au batut foarte rau si apoi, l-au lasat sa zaca in strada, crezand ca este mort.
In tot acel timp, pe acolo, trecu Clara si Laura. Ele vazura pe cineva, stand pe jos.Merse langa el, si vazu ca este Laur. 
Disperate, sunara la salvare : 
-Buna seara, avem o urgenta! Cineva a fost batut, si nu stim daca mai respira !
Dupa ce dadu toate informatiile, o sunara pe saraca Jessie : 
-Jessie, trebuie sa iti spun ceva, dar te rog, aseaza-te pe pat.
-Ok,e de rau?:o
-DA!
-Ok, spune-mi.
-Laur a fost batut, si acum suntem cu el la spital. Respira cu ajutor aparatelor, si are o coasta rupta.
- CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ?! Nu se poate asa ceva, IMPOSIBIL!
- Vino si tu la spital, si ai sa vezi.
Saraca Jessie, o lua pe mama sa la spital. Ajunsera acolo, vorbi cu Clara, si apoi merse la Laur in salon.
Vazand in ce hal este Laur, Jessicai ii se facu rau, si lesina.
Clara, cand o vazu, incepu sa planga, si chema repede un doctor.
Dupa ce se trezi Jessie, era timpul sa mearga acasa, sa se linisteasca.
Dupa ce ajunsera acasa, Jessie se pusera in pat, si a incercat sa adoarma.
A 2 zi dimineata, la scoala, Jessie il cauta disperata pe Mark, vrandu-i sa-i spuna ceva.
Insfarsit, da de el.
-Mai nenorocitule, cum ai putut sa faci asa ceva?!
-Ce sa fac, iubita mea?
-Iubita sa-i spui la ma-ta, idiotule!
-Ti-am spus ca nu o sa ramana asa,ti-am spus ca eu voi termina totul cu el!
-El cu ce ti-a gresit?! Nenorocitule! A-i sa patesti si tu la fel, asculta-ma pe mine!
-Haaah, hai ca ma faci sa rad. Sper ca a si murit! Asa ca, te poti intoarce la mine.:d
Jessie, auzind aceste cuvinte, incepu sa planga,si sa dea in el. L-a tot impins, pana ce cazu Mark pe scari, si dus a fost!
Jessie, plangand, merse la spital ... si ...
...si-l vazu pe Laur, pe pat, cu ochii inchisi.
Nu stia ce sa faca. Incepu sa planga, si atunci, Laur isi deschise ochii.
Jessie, vazandu-l, a sarit in sus de fericire, cand Laur si-a deschis ochii.
O lua de mana, si-i spuse sa nu mai planga, ca nu are rost.
Ea, ii spuse : 
-Cum sa nu plang, cand persoana pe care o iubesc cel mai mult in viata, era cat pe ce sa moara?!
-Iubito, nu mai plange, sunt bine acum, datorita tie. Tu-mi dai putere sa traiesc!
Atunci, Jessie incepu sa planga de feiricire, si-l lua in brate :
-Nu-ti poti imagina cat de mult am suferit pentru tine!
-Ahh, nu-ti mai fa atatea griji pentru mine! zise Laur. Eu ti-am spus, datorita tie vad din nou lumina soarelui!
-Te iubesc din tot sufletul meu, zise Jessie.
-Eu te iubesc mai mult decat ma iubesti tu!
Jessie mai statu putin cu Laur, apoi trebuia sa plece acasa.
Dupa putin timp, venira Clara si Laura la el :
-Buna, Laur, cum te simti ?
-Mai bine, datoria lui Jessie.
-Ma bucur, spune Clara.
-Ai auzit ce-a patit Mark?
-Nenoricitul ala?! Ce-a mai patit?
-A alunecat pe scari, si dus a fost.
-NU CRED! 
-Ba sa crezi! 
-Aolo, imi pare rau, dar pe de-o parte, e bine ca am scapat de un nebun ca el.
-Cum adica "nebun" ?
Ceea ce nu stia nimeni despre Mark, era ca el a suferit un accident cand era mic, asa ca a fost afectat rau la cap.
-Nu stiati nimic?!
-Ce sa stim,zise Clara.
-Cand era mic, Mark a suferit un accident rau, si era sa-si piarda viata. A ramas cu sechele, si de atunci, ia pastile, ca sa se calmeze.
-Cum de noi nu am stiut de asta?! zise Laura
-Pentru ca nimeni nu stia, decat eu si familia lui. In trecut, eram cei mai buni prieteni, eu cu Mark, pana cand mi-a furat prima mea iubita. Dar hai sa uitam, nu mai vreau sa-mi amintesc.
-Ok.

*Riiiing Riiiing*

Sunara telefonul Clarei :
-Buna Clara, Jessie sunt, ce faci ?
-Buna Jessie, sunt la spital la Laur, impreuna cu Laura. Tu ce faci ?
-Uite, eu incerc sa ma calmez. Haide ca vin si eu la spital .
Dupa ce veni Jessie la spital, Clara si Laura pleca, si ramase ei 2.
Dupa cateva saptamani, Laur, iesi din spital.
Dupa cateva saptamnai, Laur merse acasa, insotit de Jessie.Ea era foarte fericita ca a venit Laur acasa, pentru ca putea sa-l vada de cate ori vroia ea.
Am uitat sa mentionez ca ei erau in clasa XI.
Laur se facea mai bine pe zi ce trece, si Jessie era tot mai fericita pentru el, dar si pentru ea.
El nu avea voie sa iasa afara pentru un timp, pentru a se vindeca ranile.
Dupa un timp, se termina scoala, si venea ziua Jessicai.
Clara si Laura, alaturi de toti prietenii Jessicai, i-au pregatit o petrecere surpriza . :
-Buna, draga mea, sunt Clara, poti veni pana la cafeneaua aceea, unde te-ai sarutat cu Laur prima data?
-Siigur. 
-Aaa, si, la multi ani :* Si imbracate cu ceva frumos!
-Multumesc, si, ok :)).
Intr-o ora, era gata, era foarte frumoasa. Plecara la cafenea. Cand intrara acolo, toata lumea striga "La multi ani!". Ea stia ca Laur nu putea veni, ceea ce o intrista foarte tare.
Se puse pe o canapea, si veni Laura langa ea :
-Ce-ai patit, draga mea?
-Ehh, sunt suparata pentru ca Laur nu poate fi aici, cu noi.
-Mmm, avem o surpriza pentru tine. Claraaaaaaa, adu surpriza.
Dintr-o data, aparu Laur in spatele Jessicai, fara sa-l vada.
-Jessie, ridica-te, spue Laura, si vino langa mine.
Jessie se ridica, merse langa Laura, si simti ca cineva o luara in brate, de la spate.
Cand se uita in spatele ei, aparu Laur.
Cand l-a vazut, nu stia ce sa faca, si coplesi ta de emotii, il sarutara in cel mai dulce mod posibil, si-i spuse :
-Asta e cel mai frumos cadou primit in viata mea, sa te vad pe tine in viata!
-Tu esti cel mai bun lucru care mi s-a putut intampla in viata mea, spuse Laur.
Dupa putin timp, isi deschisera toate cadourile, si era cea mai fericita fata din lume : 
Avea : 
1. PRIETENI
2. UN IUBIT 
3 .SI-O FAMILIE CARE O IUBEA.

Sfarsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu