friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 18 ianuarie 2012

Simte la fel si tu ..iar apoi sa-mi spui ca "ai inteles".:|

Viata este trecatoare
Iar tu esti la fel ca ea...
Tot ce s-a-ntamplat cu mine,
A fost din cauza ta.
Langa tine as fi vrut,
Inima sa-mi fie,
Ea sa bata langa a ta, pentr-o vesnicie!
 Prea multe sentimente si dragoste am pus,
Iar la final tot eu sunt singura ce-a plans.
N-o sa regret nimic din tot ce sa-ntamplat,
Te iert dar n-am sa uit ,faptu ca m-ai tradat.

Te-am respectat mereu si sincer te-am iubit,
Iar tu ca drept rasplata tot timpul m-ai mintit.
Acum pe alte cai o luam dar separat,
Ma doare ca te pierd,dar eu m-am saturat.


Rabdarea mea e mare dar tu n-ai inteles,
Acum e prea tarziu si nu am de ales.
Am tot tacut din gura si-am inghitit amaru,
Dar asta-i picatura ce a umplut paharu.
Vei intelege totul dar va fi prea tarziu,
Caci eu in clipa aia cu tine n-o sa fiu.
Va fi o alta poate,ce-o vei iubi mai mult.
De mine tu ai ras si asta a durut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu