friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

duminică, 29 ianuarie 2012

Si iata ca a rasarit si la mine soarele

  Si  iata ca  a rasarit si la mine soarele. Straduta mea a fost innorata prea mult timp, insa niciodata nu-mi pierdusem speranta. Totul a venit pe neasteptate. Nu am stat nici o secunda sa ma gandesc…dar daca nu este el  asa cum vreau eu?! Dar cum vreau eu? Asa cum este el: dulce, respectuos, grijuliu, atent, glumet, sensibil, optimist. Si atunci am realizat ca nu reusesc sa-i descopar  defectele, chiar si daca le-ar avea cu siguranta il voi iubi si mai mult doar pentru ca nu este perfect. Imi place cand rade, ador zambetul sau si vocea lui calda cand imi zice :”Neata!”. Ador sa ma trezesc langa el, sa-i aud respiratia, sa-i simt pielea pe pielea mea si sa ii simt mirosul de care nu ma satur. Langa el am invatat sa fiu mai buna, mai iubitoare si mai fericita. Datorita lui am invatat sa privesc doar partile frumoase ale unui om, am invatat sa inving orice, sa-mi depasesc limite. Imi place ca are incredere in mine, ma respecta pentru ca il sustin in ceea ce face si ca ii sunt alaturi. Cu el rad des, cu el merg oriunde, inima mea nu se poate dezlipi de a lui si viata mea a renascut odata ce a intalnit-o pe a lui. Imi place sa il sarut pe gropitele lui minunate, sa il alint in bratele mele si sa-i declar infinita dragoste. Imi place cand e curios si cand se gelozeste. Langa el eu sunt unica, sunt femeie si viitoare mama. Langa el nimic nu este greu, totul vine de la sine si trecutul dureros il arunc intr-un sertar. Langa el fiecare zi este diferita si speciala, ziua ploioasa este cea mai minunata, iar cea insorita este brilianta. Il ador pentru ca nu ii este teama sa planga atunci cand simte.Il ador pentru ca stie sa-mi dea libertate atunci cand am nevoie. Pentru mine el este totul, chiar si mai mult, iar viata este si mai minunata de cand l-am cunoscut. Ador fiecare minut petrecut langa el si imi este dor de el in fiecare clipa in care nu este langa mine. Miile de minute langa el mi-au  dat energia de care am nevoie pentru a merge inainte, veselia care ma invadeaza, speranta ca totul va fi si mai frumos. Ador noptile in care ne soptim “Te iubesc” in timp ce suntem imbratisati si ne iubim. Imi place cand ma priveste atunci cand dorm si imi saruta mana cand vrea sa-mi declare iubirea sa. Ador ca nu se supara usor si este intelegator. Imi place cand se poarta ca un copil si cand se entuziasmeaza. Imi place cand atrage privirile oamenilor cu povestile lui si este centrul atentiei.
Descopar cu fiecare zi ca in sufletul meu nu mai incape atata dorinta de a fi langa el si aproape ca imi vine sa plang de fericire ca viata a fost atat de darnica cu mine si mi-a adus langa mine o comoara, de care voi avea mare grija sa nu o pierd. Iti multumesc Doamne ca te-ai gandit si la mine si mi-ai trimis ingerul vietii. Te iubesc dragul meu pentru tot ce reprezinti in viata mea si pentru tot ce ai facut pentru noi. Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi!!!

A ta iubita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu