friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

joi, 12 ianuarie 2012

Lectii...

       De la ultima postare si pana acum , s-a scurs inca o zi din viata mea.
Va intreb , oare cat va puteti schimba voi insiva intr-o singura zi doar din cateva vorbe rostite de pe buzele persoanei iubite?!
 Vi se pare bizar nu?...insa pentru mine nu.
Imi puneam mii de intrebari in legatura cu caracterul meu in relatia actuala , pana am indraznit sa il intreb "ce e in neregula cu mine?" , apoi am primit raspunsul.
Sa nu va temeti niciodata daca nu va fi un raspuns prea placut , ci din contra aflati despe propria persoana calitatile ce pe apropiati ii pot deranja sau nu e chiar pe placu lor.
Odata cu raspunsul primit din partea lui , am descoperit parerea lui despre mine , naivitatea mea , lucruri ce m-au socat intai , apoi am constientizat cat de mult conteaza sa privesti  nu numai din interior cat si din exterior.
Am aflat ca atunci cand anumite persoane din viata ta se exclud , nu-ti lasa o imagine prea curata , iar asta ma schimba in persoana ce trebuia sa fiu de la inceput.
O persoana care sa aleaga alaturi de ea fiintele de care are nevoie , sa priveasca cu atentie si sa nu infrunte cu teama de ceea ce se iveste .
 Concluzia care vreau sa reiasa din aceasta postare :
                                   Caracterul cu putin tupeu si inima in dinti are mai mult de castigat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu