friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

marți, 10 ianuarie 2012

Totul impartit la 2.

                         Ps: inainte sa citesti : pune play pe melodia preferata si gandestete la persoana/persoanele ce ti-o/ti le regasesti in acest text.Sper sa-ti placa!
           Dese ori in cursul saptamanii practicam ceva monoton,de pilda"scoala (:|,apoi acasa -curatenie,si somn"bleah-plictisitor,nu? 
 Insa am intalnit persoane ce au obsevat  monotonia mea de zi cu zi si au zis : "STOP!-E timpul pentru schimbari in viata ta",si asa a si fost.
 Am inceput cu petreceri pe unde prindeam, ieseli fara timp limitat si cand ajungeam acasa cearta parintilor nu-mi pasa caci nu regretam ce facusem :x.
Hai sa vezi o smecherie, am inceput cu persoanele la plural acum vorbesc la singular caci am ramas decat cu cea mai importanta, te-ai prins :>? 
Eh,poate te-ntrebi de ce decat "una"?Sa-ti explic: Hai sa incep ca la scoala,asa frumos cu numele dansei..My name is Adriana mai pe scurt (Scorpia mea perfecta) :>,mda ..vezi tu :-?...ea e singura care a ramas..de ce?..pentru ca are darul ala de a ma asculta , la ea a apelez cand am nevoie de un sfat , si stii si tu cum sunt fetele in ziua de azi mai ales adolescentele  ca mine, suferinte dupa baieti etc..in asta o apreciez cel mai mult , caci imi ridica moralul in orice situatie ,  i-as strigao si in fata , 8-| insa e la mii de km fata de mine dar stiu ca va citi ce-i voi scrie :). 
Bun , poate te intrebi acum ce legatura are titlul postarii cu al textului?! , poi sa vezi..
Monotonia  de la inceputul textului a disparut insa s-a transformat in activitati ce iti doresti sa le retraiesti iarasi.
Acum ies in fiecare seara in scara blocului , aprind tigarea , si o astept . :|
..ideea care e :-??.. Tot ceea ce fac , nebunie , orice , o fac cu ea , iar totul se imparte la doi  , asa ca pentru mine : Ea face parte din mine !.


                                                                                                                    Te astept acasa.
                                                               




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu