friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 18 ianuarie 2012

....

SUNT ZILE IN CARE FERICIREA VIETII DISPARE,SUNT ZILE PENTRU CARE AI LUPTAT ATAT DAR SE INDEPARTEAZA DE TINE,SUNT ZILE IN CARE CU TOT SUFLETU TAU AI VREA SA ITI VINA SFARSITUL...Pentru mine aceasta este una din acele zile, pentru viaţa mea şi nu are sens, pentru că am pierdut singurul lucru care ma făcut să mă trezesc în fiecare dimineaţă, care ma facut sa inchid ochii sa viseze, pentru mine, zâmbetul este disparut si cedez locul lacrimei veşnice care arde în fiecare fracţiune din faţa mea , sangereaza inima mea pentru persoana kre spunea k ma iubeste si imi da forta sa iubesc si akm sangerez in fiecare in fiecare secunda,in fiecare gand si in fiecare dorinta.Acum, viaţa mea este fără rost şi lipsită de sens, pentru că mi-a dat totul, care zi de zi a fost de partea mea, care este fiecare vis si fiecare gând se indeparteaza mai mult de mine, pentru că în cazul în care distanţa fizică doare, însă doare mai mult distanţa de dragoste.voi iubi etern pe cel care a fost şi va fi marea şi unica mea iubire, pentru care as da viata mea si sufletul meu, da totul doar pentru a ajunge înapoi să atingă buzele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu