friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

love story

Cand m-am nascut ... cineva mi-a daruit o poza rosie..Era inima mea ... Mi-a spus sa am grija de ea si sa n-o daruiesc nimanui ... numai lucrurilor sfinte ... marilor si stelelor
Dar eu nu am ascultat si am daruit-o.Ea a inceput sa se joace cu "ea" de-a fericirea ... pana cand s-a plictisit ... Apoi a aruncat-o in spinii unui trandafir.
Am gasit-o ... era ranita si plangea ... de durere si tristete ... Am incercat sa o vindec cu orice pret ... mai ales cu uitarea ... dar de cand te-am
cunoscut pe tine ... parca si-a revenit parca simt din nou ca traiesc ... dar imi este frica sa nu cad iara in acea capcana ... Ceva imi zice ca tu tii mult la mine ... si imi zice ca si eu tin la tine ... inima mea bate usor de fericire cand ma uit la tine ... cand te vad zambind ... glumind ... etc ... adica fericita ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu