friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 18 ianuarie 2012

Oriunde voi fi..voi fi bine..

   Nimic mai mult , decat zile irosite....
 Astazi , in data de 18.01.2012 , s-a oprit timpul pentru el cat si pentru mine.Timp folosit aiurea , doruri simtite in zadar , si cel mai grav , sentimente create fara nici-un sens.
 Tind sa inteleg ca destinu meu se iroseste a prost , cum sa cred opusul cand rezultatul e nul.Cum sa continui tot asa , cand am si eu o inima.:|
 Cum poti trece peste atatea diferente?! 
Oare ceilalti nu vad lucrurile care ne  ranesc ?!  As abandona totul , intr-o fractiune de secunda , as fugi in lume , oriunde , stiind ca pot incepe un alt prezent , lasand totul uitarii , insa nu o pot face , ma impiedica atatea :-<.
Ascult melodia de la videoclipul nostru , draga prietena , si ma simt distrusa , insa o imbratisare din partea ta ar fi suficienta.:| 
Aum astept :-<...dar oare ce mai pot astepta? 8-|.. O minune :))...patetic..nu mai cred nimic :| acum...
Totul devine incetosat ..poate ca ar trebuii sa fiu prezenta intr-un alt loc..undeva unde e totul negru..si nu ma mai pot intoarce...sunt atatea lucruri ce ma determina sa fiu intr-un astfel de loc 8-|...
Dar de..am o vara de petrecut alaturi de singura persoana ce stiu ca-mi va ramane alaturi..deci voi lupta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu