friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

duminică, 29 ianuarie 2012

Sfarsit

   Ţi-am cunoscut toate feţele . Ţi-am cunoscut lacrimile , zâmbetul ,trecutul , respiraţia , râsetul , copilăriile , alinturile , brutalitatea, uşurinţa cu care omori şi chiar şi cele mai ascunse colţuri ale inimii. Am răscolit totul în tine de la cel mai mic la cel mai mare detaliu. Ţi-am cunoscut iubirea , sărutul , îmbrăţişările mute. Mi-am sincronizat respiraţia cu a ta , la fel şi bătăile inimii. Ţi-am cunoscut fericirea , tristeţea , ura , nebunia , inconştienţa, regretele . Ţi-am cunoscut slăbiciunile şi punctele puternice. Te-am iubit şi m-ai iubit , te-am urât şi m-ai urât . Te-am invidiat , te-am adorat , te-am visat , te-am idolatrizat , te-am jignit , te-am dezamăgit , te-am ameţit , te-am disperat . Ai fost muza gândurilor mele obosite . Ai fost primul la care mă gândeam dimineaţa şi ultimul seara . Tu , inimă de piatră , ai fost creatorul meu . Nu-mi trebuie decât amintirile. Mulţumesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu