friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

death...and nothing else

Girl – Ceau
Boy – Mi-ai lipsit azi la scoala. Unde ai fost?
Girl - Scuze, a trebuit sa ma duc la medic.
Boy - Oh de ce?
Girl – Nu-I nimic ?un control de rutina
Boy – Ok
Girl - Am pierdut ceva?
Boy - Nu, doar niste notite
Girl - Ok
boy - Yeah
Girl - Am o intrebare:
Boy - Zi
Girl - Cat de mult ma iubesti?
Boy - Sti ca te iubesc, pui!
Girl - Yeah ...
Boy - De ce intrebi? S-a intamplat ceva?
Girl - Nu. Nu s-a intamplat nimic
Boy – Bine
Girl - Cat de mult iti pasa de mine?
Boy - As muri pentru tine
Girl - Chiar?
Boy - Da draga. Dar s-a intamplat ceva?
Girl - Nu. Sunt bine
Boy - Bine. Asa sper.
Girl - Chiar ai muri pentru mine?
Boy - M-as impusca pentru tine oricand
Girl - Chiar?
Boy - Da. Hai pui, s-a intamplat ceva?
Girl - Sunt bine!
Girl - Trebuie sa plec. Ne vedem maine
Boy - Bine. Ceau. Te iubesc
Girl - Te iubesc!

Ziua urmatoare la scoala:

Boy – Mi-ai vazut prietena astazi?
Mate – Nu!
Boy – Oh!
Mate - Dar a fost ea ieri aici nu?
Boy – Da, stiu.
Mate - Dar stii cum sunt fetele!
Boy – Yeah!
Mate- Ce mai zici?
Boy - ma duc la ore.
Mate - Ne vedem mai tarziu.

In aceiasi seara:
-ring-
-ring-

Girl - Alo?
Boy - De ce nu ai fost azi la scoala?
Girl - M`am simtit un pik rau.
Boy - estibine acuma?
Girl - Trebuie sa plec .vrea mama sa vorbeasca la telefon
Boy - O sa astept
Girl - S`ar putea sa dureze te sun eu mai tarziu
Boy - Bine. Te iubesc
Girl - Eu cred ca ar trebui sa ne despartzim
Boy - CE? DE CE?
Girl - Te iubesc
>click < (inchide telefonul)
Fata nu vine 3 saptamani la scoala si nu raspunde nici la telefon.

Boy - Ceau. Ce faci?
Mate - Nimic. Ai mai vorbit cu fosta ta prietena?
Boy – Nu.
Mate - Deci nu ai aflat?
Boy - Ce sa aflu?
Mate - Cred ca ar trebui sa iti spun ea ce s`a intamplat
Boy - Amice ?ce s`a intamplat?
Mate - Suna la numarul asta ?433-555-3468!

Baiatul suna la numarul acela dupa ore:

-ring-
-ring-

Voice - Buna. Aici spitalul.
Boy - Poftim? Trebuie sa fi gresit numarul. Imi caut prietena.
Voice - Care este numele ei?

>baiatul ii da informatiile<

Voice - Da. Este pacienta noastra in momentul de fata.
Boy - Ce naiba? Ce s-a intamplat?
Voice - Camera ei este 466, corpul A
Boy - Ce s-a intamplat?
Voice - Mai bine veniti la spital!
Boy - STAI! NU!
*dial tone*

Baiatul merge la spital.camera 466, corpul A. Fata sta intinsa pe patul de spital.

Boy: - Esti bine?
Girl - ...
Boy - Scumpo te rog spune ceva!
Girl - Eu...
Boy - Ce?
Girl - ...Am cancer. Doar aparatele ma tin in viata ?in seara asta ma vor deconecta.
Boy - Ce naiba?de ce? De ce nu mi-ai zis nimic?
Girl - Nu vroiam sa te fac sa suferi.
Boy - Dar eu te iubesc ?plange...
Girl - Si eu te iubesc...nu fi trist...eu intotdeauna o sa fiu alaturi de tine!
Nurse - Orele de vizita s`au terminat!

Baiatul pleaca, fata este deconectata de la aparate si moare.

Ziua urmatoare:

Baiatul este gasit mort cu un pistol in mana si un bilet langa el.

In bilet scria:

Am luat un glont pentru ea.sad
Asa cum am zis ca voi muri pentru ea. sad 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu