friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

duminică, 29 ianuarie 2012

A rezista/sau a ceda?.

Acum,stau in fata monitorului-rozandu-mi unghiile cu nerabdarea
ce creste in mine,disperarea de a trece iarasi zilele astea ce le simt cum ma distrug atunci cand nu te vad.
Ma macina curiozitatea de a stii fiecare clipa de-a ta petrecuta in orice mod,
curiozitatea interesului tau fata de persoana mea.
As vrea sa aflu pasii tai in orice etapa de-a ta,greul pe care il intampini,sentimentul 
de pustietate cand il crezi ca-l simti atunci cand te izbesti de greul din viata ta,
bucuria pe care o impartasesti cu persoanele dragi tie.
TU de ce esti mai puternic si superior mie , de ce in loc sa-mi redai putina putere de a infrunta 
si eu etapele mele,de a invata sa am victorii si infrangeri fata de restu,
primesc in schimb dominare,si lipsa de infrangere fata de trupul tau.
De ce cand vreau sa ma opresc , spun ca "trebuie" desi nu vreau , apoi tu imi spui ca tac si ezit prea mult
asta facandu-te pe tine sa crezi ca vreau sa ma opresc,apoi cand tind sa cred c-am reusit
sa ma opun sentimentelor fata de tine ce lupta cu mine , faci tot posibilul, aparand in fata mea,
lipindu-ma intr-o fractiune de secunda de pieptul tau, soptindu-mi ca am cedat.
De ce e inutila lupta de a opri totul impotriva ta?
Ce ai tu de ma obsedeaza si nu pot spune "nu" la final?
Atunci cand incerc de a-mi opune gandurile cu ale tale, ma simt vrajita de mintea ta,de ce
seara cand ma intind in pat- simt corpul tau dorit de al meu,de ce clipa de clipa 
te regasesc in  orice moment trait de-al meu de parca-sunt obsedata de viata ta.
Cum de nu imi pot explica atingerea corpurilor noastre ,atunci cand m-ai strans puternic
simtind de parca nu ai fi vrut sa-mi mai dai drumul,ce explicatie sa dau 
atunci cand mi-ai sarutat umerii mei si eu la randul mei-pe ai tai,insa
  sentimentul mi l-am gasit si mi l-am manifestat 
printr-o lacrima,ce am lasat-o sa se asterne pe tot obrazul drept.
Mi-as dori ca atunci cand ma suni,sa nu ma mai transformi in copilul de ieri,
mi-as dori sa-mi descoperi si gandurile-nu doar soldurile.
Pana in prezent sunt 48 de zile impreuna,insa tind sa cred ca
din prima zi numai intr-o clipita ai reusit sa pui stapanire pe mine insumi.



                                   ...........To be continued.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu