friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

adio inger rebel...

Mi-ar fi mult mai usor sa-ti spun sa pleci decat sa iti spun sa ramai…dar nu vreau sa pleci vreau sa ramai. Caci daca ai pleca viata mea ar deveni pustie…ochii ar inceta sa mai vada lumina zilei pentru ca daca nu ti-ar vedea ochii in zori zilei nu ar mai avea nici un rost sa mai vada. Mainile ar ingheta datorita faptului ca nu te-ar mai atinge si nu vor sa atinga pe altcineva, buzele si-ar transforma gustul dulce in cel sarat ca nimanui sa nu ii mai placa gustul lor…iar pielea ar deveni rigida, un desert in asteptarea saruturilor tale. As umbla pe strazi singura ca o nebuna in cautarea ta

Dar daca ai ramane as deveni trista, m-as simti si mai singura …as deveni o straina in sufletul meu, nu m-as mai recunoaste, mi-ar fi frica sa inchid ochii de teama ca atunci cand i-as deschide tu nu ai mai fi langa mine. Daca ai ramane ne-am transforma in doua suflete straine…am fi doua inimi transformate intr-una singura, trista, abandonata fara speranta. Ne-am uri fara sa stim ca noi suntem de vina.

   


Si nu vreau asta …imi doresc sa plec indragostita de langa tine. Sa pastrez in inima si minte chipul tau cel tandru, privirea ta suava, ochii tai flamanzi de iubire, zambetul tau seducator. Prefer sa sufar ca nu esti langa mine decat sa te stiu langa mine si sa te urasc. Prefer sa plec eu caci stiu ca asa e mai bine decat sa ramai tu si sa ne transformam vietile intr-in cavou obscur si intunecat…

Adio iubirea mea voi pastra in inima mea imaginea iubiri tale, parfumul pieli tale, clipele in care ne iubeam, zilele in care soarele stralucea cu splendoare pe cerul meu, amintirie dupa –amiezilor in care ne iubeam ca doi copii aflati la prima lor iubire, momentele in care ne luptam cu lumea toata pentru iubirea noastra.
Adio iubire…adio vis spulberat…adio si atat…adio inger rebel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu