friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 18 ianuarie 2012

Azi... mă doare sufletul...

Simt, astăzi, mai mult ca întotdeauna, că orice aș face nu pot să satisfac pe nimeni... Orice sunet, orice zâmbet, mi-e șters... Mi-e tot mai greu și am impresia că nu mai pot.. dar lupt! Pentru o cauză pierdută, normal, ca de obicei, dar lupt... Cel puțin asta cred...
- Ce ai?
- Nu știu ...
- Cum adică nu știi?
- Nu știu, nu mă simt bine!
- S-a întâmplat ceva?
- Probabil. Nu știu. Sigur! ...
- Ce simți?
- Nu ştiu, mă simt neputincios. Simt că... nu mai pot să respir, nu mai pot să fac nimic...
- Adică? Dar te doare ceva?
- Nu știu.
- Cum adică nu știi?
- Sufletul... azi mă doare sufletul ...

Totul e gri! Totul e negru chiar... M-am obișnuit însă cu întunericul ăsta... Face parte din viața mea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu