friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

marți, 10 ianuarie 2012

Daca sunt sau nu o curva? Las sa vorbeasca sufletul din mine

Nu vorbii tu despre ceea ce sunt sau nu sunt...tu strain care nu ma cunosti si nu stii ce gandesc sau fac...de ce iti aduce fericire sa ma vezi pe mine ca sufar?de ce vorbesti cu nestiinta de ceea ce fac sau simt.nu-ti apartin si nu ti-am apartinut,cine iti da dreptul sa ma cataloghezi ca ceva anume?esti tu cel kre creeaza fiintza omenirii?te crezi in masura sa fi tu cel kre sa arunce prima piatra?adevarat k nu?atunci de ce incerci sa imi patrunzi in viata si sa mi-o distrugi fara ca macar sa iti fi facut ceva?spune-mi dak ti-ar place dak ti-as face la fel...si eu iti pot patrunde in viata si spun km este sufletul tau fara sa stiu nimic de el...dar nu stiu daca as putea in acelasi iad cu tine....asa k dak sunt sau nu curva,lasa sa vorbeaska sufletul din mine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu