friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 25 ianuarie 2012

(Dialog între două.. prietene)


A: Auzi?! Îmi place băiatul ăla!
B: Care tu?!
A: Ăla de la bar. Brunetul. Ăla cu geaca neagră.
B: Aaa.. îl cunosc. Are prietenă!
A: Şi ce dacă? El e acolo, eu aici, prietena lui nu ne vede.
B: Zici tu că e bine aşa?
A: Păi.. sigur!! Nu vezi că sunt doar băieţi acolo? Poate îţi găseşti şi tu unul.
B: Păi eu am prieten. Ţi-am spus că astăzi trebuia să ţi-l prezint.
A: Mai târziu! Acum să mergem la el! Nu vezi că se uită la mine?! Mă place! Hai să mergeeeem!
B: Nu! Merg doar eu. Prietenul meu, cel brunet şi cu geaca neagră şi-ar dori să mă prezinte prietenilor săi. Păcat că nu pot face şi eu la fel :).

(Pauză de priviri ironice din partea lui B)

A: Poftim?! Eşti prietena ăluia?
B: Da, eu sunt. Şi acum te rog, pleacă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu