friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

joi, 12 ianuarie 2012

o mica povestioara...

 a fost odata un copil care isi ura mama pentru ca avea un singur ochi si el simtea ca il face de ras.mama lui lucra in scoala unde el invata ca sa ii plateasca studiile si keltuielile amandurora.intr-o zi mama lui s-a dus in clasa fiului sau sa vada cum se descurca,ce note are.copilul knd a vazut-o a privit-o cu ura si imediat colegii lui au inceput sa rada de el.knd a ajuns aksa i-a spus mamei lui k o uraste,k mai bine ar fi moarta si k vrea sa plece departe de ea.timpul a trecut si fiul a obtinut o bursa si a plecat ...si-a terminat studiile,s-a casatorit si si-a format o familie.intr-o zi mama lui s-a dus sa il viziteze si copiii lui au inceput sa rada de ea.acesta a alungat-o si i-a spus sa nu se mai intoarca.mama a plekt si nu s-a mai intors niciodata.insa intro buna zi fiul a fost trimis k serviciul in orasul sau natal si a trecut pe la casa unde a crescut si o vecina i-a spus k mama lui murise.acesta nu a varsat nici o lacrima.vecina i-a dat o scrisoare din partea mamei sale unde scria:''draga fiule imi pare rau k am fost o rusine pentru tine.knd erai mic ai suferit un accident si ai pierdut un ochi.eu di ti l-am daruit pe al meu.ma bucur k akm te poti bucura de frumusetile lumii k ajutorul lui.cu dragoste mama ta''...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu