friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

miercuri, 18 ianuarie 2012

solo por ti ...

am o inima care vrea sa imi iasa din piept si sa fuga langa a ta si sa fie fiecare ora,fiecare minut,fiecare secunda mai aproape,transmitzandu-ti caldura care imi imbratiseaza inima si ma face sa simt ca viata mea are sens doar daca tu faci parte din ea.
Iubirea a ajuns,iar tu ai pus samanta in pieptul meu ce putin cate putin se transforma intr-un arbore care cu fiecare zi este mai puternic,cu radacini solide.
Toate traseele mele duc la tine.Pentru tine corpul meu tremura ca niciodata,bucuriile mele nu sunt complete fara tine.Fiecare "Te iubesc" rostit de buzele tale este ca o vraja magică in care zilele se transforma in noapte,marea in desert si Himalaya intr-o lunaca unde ne-am putea plimba zambind si simtindu-ma cea mai fericita femeie de pe planeta.Esti responsabil pentru cea mai frumoasa metamorfoza care exista.Imi colorezi infinitul in culori vii ca deschiderea unui mugure in bataia vantului.Simt cum florile din gradina mea cresc necontrolat,iar noi dansam printre ele cele mai frumoase melodii.Pacea este in sufletul meu,sigurantza in mintea mea,pasiune in inima mea si sperantza in visele mele.Doar pentru tine dorm,respir si vibrez.Esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat.te rog sa nu te indepartezi de mine
                            TE IUBESC PREA MULT!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu