friendship

Pupici geaninoşi peste normă!

marți, 17 ianuarie 2012

viata si iubirea

Este miezul noptii si eu k de obicei nu am somn...M-a bantuie intrebari si multe sentimente de mult uitate.De ce nu poti alege pe cine sa iubesti pe cine nu?In felul asta nu ar mai exista suferinta...As vrea sa-mi pot alege barbatul k care urmeaza sa imi petrec restul vietii,dar km asta nu este posibil trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea si sa lupt cu sentimentele mele.Il iubesc sau poate nu...inka nu sunt sigura de ceea ce simt dar cred ca as prefera ca raspunsul sa fie unul negativ,pana in momentul in care as stii k siguranta ca acest om merita iubirea mea.Pare a fi un om bun dar poate fi doar o masca,am cunoscut prea multii oameni falsi pentru a ma mai increde in cineva,iar frika asta nu ma ajuta k nimik dekt sa fiu mult mai neincrezatoare.Am nevoie sa traiesc...si nu oricum,ci cu el pentru ca ma bantuie imaginea lui.Sa fie iubire ?Sper k inka nu...:-s...Sper sa pot merge mai departe si sa las trecutul in urma si sa privesc spre un viitor fericit fara macelul kre se petrece in aceasta lume,sa ne bucuram de iubirea care dispare pe zi ce trece tot mai mult.Invatam tot mai mult sa nu iubim,sa uitam de respect.ne comportam k nijte animale salbatice,poate suntem animale si asta datorita noua pentru ca ne dorim mereu ce nu putem avea si uitam sa ne bucuram de ceea ce avem.Traim intr-o lume cruda...dak as putea as pune-o la prajit sa aiba un gust placut si o aroma dulce:)...Iubire ai face bine sa ma iubesti:D...dak nu te prajesk:">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu